اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس سیاسی:

دلیل دشمنی آمریکا با انقلاب پیام‌های آن است

خبرگزاری فارس: یک تحلیلگر و کارشناس سیاسی گفت: دلیل دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی، پیام‌های انقلابی و ظلم‏ستیز آن است.

دلیل دشمنی آمریکا با انقلاب پیام‌های آن است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدتقی طاهری در جلسه نشست سیاسی که در مهمان‌سرای راه‌آهن سمنان برگزار شد، اظهار داشت: بیداری اسلامی در کشورهای عربی از پیام‌های انقلاب اسلامی ایران است که آمریکا و کشورهای غربی از آن بسیار وحشت داشتند و هدف و پیام مردم این کشورها، عدم قبول حکام مزدور و بی‌خرد است.
وی با اشاره به خیانت‏های متعدد برخی از بدنه اشرافیت به اسلام بیان کرد: آقازاده‌هایی که به انگلیس رفت و آمد می‌کنند، قصد مزدوری برای آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند.
این کارشناس سیاسی تحریم دشمنان علیه ایران را سبب رشد و شکوفایی ایران دانست و افزود: ما فرهنگ رمضانی داریم که این فرهنگ، هرگونه تحریمی را بی‏تأثیر می‏کند.
همچنین معاون فنی راه‌آهن سمنان گفت: امروز جنگ ما فرهنگی است و جنگ فرهنگی، ضررهای بیشتری نسبت به جنگ نظامی دارد.
این مراسم توسط پایگاه مقاومت سلمان فارسی حوزه مقاومت بسیج والفجر ادارات با حضور بسیجیان این پایگاه برگزار شد.
به گزارش فارس؛ همچنین جلسه طرح ابرار حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (ع) با حضور فرمانده و شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‏های مقاومت در سالن جلسات این حوزه برگزارشد.
در این جلسه، حجت‏الاسلام سیدعلی موسویان مسئول صالحین این حوزه در سخنانی با تبریک دهه کرامت گفت: از برکات خداوند وجود قبور ائمه از جمله امام رضا (ع) و خواهر گرامیشان و شاهچراغ است که در ایران قرار گرفته و افتخار ما ایرانیان است.
وی با اشاره به ثواب زیارت قبور ائمه (ع) و امامزادگان افزود: ثواب زیارت امام رضا برابر با حج،و زیارت شاهچراغ برابر با زیارت امام حسین (ع) و زیارت حضرت معصومه برابر با زیارت حضرت فاطمه (س) است.
مسئول نظام صالحین حوزه علی (ع) در ادامه با اشاره به حدیث امام صادق (ع) افزود: ایشان می‏فرمایند شما هر وقت مشکل دارید به ما متوسل می‏شوید و ما به مادرمان حضرت زهرا (س) متوسل می‏شویم تا مشکل دوستداران ما حل شود.
موسویان گفت: خداوند پیامبران را فرستاد که بندگان را هدایت کنند و بعد از ائمه، علما بودند که هدایت بندگان را به عهده گرفتند و می‏خواهند بندگی و عبودیت در جامعه گسترش یابد.
وی یادآور شد: هر کس تقوا پیشه کند، خداوند علم را قلب او قرار خواهد داد و ما باید در این راه تلاش کنیم همانطور که نیکان و بزرگان و شهدا این کار را کردند.
این جلسات هر ماه توسط عقیدتی سیاسی حوزه علی (ع) با هدف بالابردن بینش و فهم اعتقادی و معنوی اعضا برگزار می‏شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول