اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد:

اجرای طرح پالایش خدمات مددجویان کمیته امداد

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از اجرای طرح پالایش خدمات به مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

اجرای طرح پالایش خدمات مددجویان کمیته امداد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر نخعی صبح امروز در بررسی مشکلات مددجویان امداد استان اظهار داشت: طرح پالایش خدمات مددجویان به منظور شناسایی توانمندی‌های افراد تحت حمایت در زمینه‌های مختلف و ارائه خدمات مورد نیاز به صورت هدفمند در بین مددجویان اجرا می‌شود.
وی افزود: تعدادی از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد توانسته‌اند با حمایت‌های کمیته امداد و تلاش و پشتکار خود به توانایی‌های چشمگیری دست یابند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی تصریح کرد: با اجرای این طرح و تکمیل فرم‌های نیازسنجی در بین خانواده‌ها خدمات به صورت تک یا چند خدمتی ارائه می‌شود.
نخعی به نامگذاری سال 1390 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی اشاره کرد و افزود: امید است با عنایت به شناسایی خانواده‌ها توسط حوزه حمایت و ایجاد روحیه خودباوری از طریق وام‌های اشتغال، خدمات بیمه‌ای و خدمات فرهنگی بتوانیم گام‌های بلندی برداریم.
وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یکی از نهادهای حمایتی در مقوله اشتغال نیز شیوه‌های متعددی را تجربه کرده است.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: یکی از این موارد ایجاد اشتغال به صورت خرد و کوچک بوده است.
نخعی یادآور شد: اجرای طرح‌های اشتغال و مشاغل مختلف به منظور بروز و ظهور استعدادهای نیروهای جوان در ایجاد کار از دیگر سیاست‌های حوزه اشتغال امداد است.
وی خاطرنشان کرد: عده‌ای اشتغال را زاییده طرق بزرگ راه مبارزه با بیکاری می‌دانند و گروهی ضمن سرمایه‌گذاری کلان، مشاغل کوچک و انفرادی، خانوادگی و تعاونی‌ها را راهگشا می‌دانند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی تصریح کرد: اشتغال یکی از محوری‌ترین شیوه‌های مبارزه با فقر و فساد است.
نخعی خاطرنشان کرد: فراهم کردن بستر اشتغال برای اقشار جوان فرصت‌های مناسبی چه از جهت رشد استعدادها، بروز خلاقیت‌ها، تولید و افزایش اقتصادی رفاه اجتماعی و چه از منظر مبارزه با ناهنجار‌ی‌ها در اختیار جامعه قرار می‌دهد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول