اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کهنوج و فاریاب در مجلس:

ورود فناوری‌ به کشاورزی جنوب کرمان ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، رودبار جنوب و فاریاب در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود فناوری‌های روز به کشاورزی منطقه جنوب کرمان از نیازهای ضروری است و باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

ورود فناوری‌ به کشاورزی جنوب کرمان ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط‌ عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، حجت‌الاسلام محمدرضا امیری در آیین معرفی نخستین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فاریاب اظهار داشت: فاریاب از قطب‌های بزرگ کشاورزی و زراعی است و باید نگاه ویژه‌ای به این منطقه داشت.
وی با اشاره به اولویت‌های اصلی مدیریت جهاد کشاورزی در شهرستان فاریاب افزود: احیای کشاورزی فاریاب به ویژه در مناطق کوهستانی باید پیگیری شود، زیرا نتایج اجرای موفق آن در مارز را شاهد هستیم.
وی تصریح کرد: ورود فناوری‌های روز به کشاورزی منطقه جنوب کرمان از نیازهای ضروری است و باید در دستور کار مدیران جهاد کشاورزی قرار گیرد.
امیری به سال جهاد اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت: روحیه کار و تلاش در بین مدیران باید نهادینه شود.
مجید درینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در این آیین گفت: پس از تلاش‌های گسترده در نهایت فاریاب به شهرستان تبدیل شد و باید در سال جهاد اقتصادی مدیران به حرکت جهادگونه خود ادامه دهند و مشکلات این شهرستان را برطرف کنند.
وی اظهار داشت: مرکز خدمات این شهرستان جزو نخستین اداراتی است که پس از شهرستان شدن فاریاب تبدیل وضعیت شد و به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارتقا یافت.
فرماندار شهرستان فاریاب آب آشامیدنی، مشکل راه و جاده مناسب و امنیت را از مهم‌ترین مشکلات مردم فاریاب عنوان کرد و خواستار رفع این مشکلات از سوی مسئولان شد.
در این مراسم ‌امیری به عنوان نخستین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فاریاب معرفی شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول