اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی خبر داد:

افتتاح آبیاری تحت فشار در روستاهای خوی

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: آبیاری تحت فشار چهار روستای خوی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح آبیاری تحت فشار در روستاهای خوی
غلامحسین عماری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی اظهار داشت: در طول این هفته 95 طرح عمرانی، تولیدی، خدماتی با اعتباری بالغ بر 188 میلیارد ریال در شهرستان خوی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی پروژه‌های آب آشامیدنی روستاهای مرتضی قلی‌کندی، بطچی، رهال، بزقوش و یزدکان در بخش مرکزی خوی را از جمله طرح‌های آماده بهره‌برداری اداره امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان خوی اعلام کرد و افزود: در این هفته گاز روستاهای قره‌تپه و امام‌کندی نیز توسط اداره گاز افتتاح می‌شود.
این مسئول هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه خدمات به مردم به طور شفاف و روشن و بر اساس واقعیت‌ها دانست و گفت: در این هفته اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، سدهای آبخیزداری روستای هسته جوک را افتتاح می‌کند و بهره‌برداری از مرکز گوساله‌پروری 150 راسی روستای تکلک و پرورش بوقلمون گوشتی در شهر فیرورق نیز در برنامه‌های جهاد کشاورزی شهرستان خوی قرار دارد.
عماری، گفت: همزمان با این هفته بهره‌برداری از ساختمان آتش‌نشانی ایواوغلی، پل شهید رجایی قطور به همراه سنگ فرش معابر و کمربندی 28 متری ورودی دیزج‌دیز توسط شهرداری‌های این شهرها آغاز می‌شود.
این مقام مسئول، افتتاح اینترنت پرسرعت و افتتاح همزمان 11 طرح مخابراتی در شهر فیرورق را از برنامه‌های اداره مخابرات شهرستان خوی در هفته دولت سال جاری اعلام کرد و گفت: بنیاد مسکن شهرستان خوی نیز افتتاح خانه مسکن مهر و همچنین افتتاح 129 طرح مسکن مهر در شهر فیرورق را در دستور کار دارد.
فرماندار خوی در ادامه از آغاز به کار آموزشگاه فنی ـ حرفه‌ای مهر ویژه معلولان و موسسه شبه خانواده فروغ امید خبر داد و گفت: در این هفته شهرداری خوی نیز همزمان با 41 پروژه شهری، طرح بزرگ پارک ملت خوی را افتتاح می‌کند.
وی با اشاره به افتتاح دستگاه ام.آر.آی و آغاز به کار دستگاه بی‌خطر ساز زباله توسط شبکه بهداشت و درمان، افتتاح برق امامزاده سید تاج‌الدین توسط مدیریت برق، افتتاح بهسازی و آسفالت روستاهای استران، وار، گرم درق و قینرعلیا توسط اداره راه و ترابری و افتتاح 45 طرح خانه مددجو توسط کمیته امداد شهرستان خوی در هفته دولت، تصریح کرد: در این هفته، سالن چندمنظوره دانشگاه پیام نور، ساختمان سلف سرویس دانشگاه آزاد اسلامی، ساختمان دهیاری روستاهای مهلذان و بیلوار و مسجد امیرالمومنین روستای قوردیک نیز افتتاح می‌شود.
وی با اعلام اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای 48 نفر شغل ایجاد می‌شود، تصریح کرد: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با 45 خانواده شهید کارمند، انتخاب کارمندان نمونه، ارائه عملکرد دستگاه‌ها به مردم به سخنرانی در مساجد شهری و روستایی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ مردم با مسئولان اداری و بزرگداشت شهدای دولت شهیدان رجائی و باهنر و کارکنان شهید شهرستان در مسجد ملااحمد در دستور کار دستگاه‌های دولتی و اجرایی شهرستان خوی قرار دارد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی خدمات دولت را خوب ارزیابی کرد و از مسئولان خواست در این برنامه‌ها حضوری فعال داشته باشند و با بیلان کاری خود امید و نشاط را در دل مردم ایجاد کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول