اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌معاون بهبود تولیدات گیاهی وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:

اختصاص 10هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار‌

خبرگزاری فارس: معاون بهبود تولیدات گیاهی وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص 10هزار میلیارد ریال اعتبار به منظور اجرای آبیاری تحت فشار خبر داد.

اختصاص 10هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار‌
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مجید خلیلی‌خشنود ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه ملی گل و گیاه محلات اظهار داشت: توسعه آبیاری تحت فشار یکی از راهکارهای موثر در جلوگیری از هدرفت آب است که وزارت جهاد کشاورزی در سال‌های اخیر حمایت‌های خوبی از متقاضیان این بخش به عمل آورده است.
وی با اشاره به بالا بودن هزینه تولید گل به روش‌های سنتی تصریح کرد: یکی از اقدامات موثر در کاهش هزینه تولید گل مکانیزه کردن فرآیند تولید گل وگیاه است که قدرت رقابت را بین فعالان این بخش افزایش می‌دهد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: مکانیزاسیون تولید گل و گیاه باعث رونق صادرات این محصول می‌شود که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار مرکزی نیز گفت: شهرستان محلات یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گل و گیاه کشور است که بخش اعظمی از صادرات گل کشور از این شهرستان است.
محمدرضا عاشوری افزود: آب و هوای این شهر ظرفیت بسیار خوبی برای تولید و پرورش گل است که خوشبختانه در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به ایجاد شهرک و مجتمع گل و گیاه این شهرستان شده است.
گفتنی است یازدهمین نمایشگاه و جشنواره ملی گل و گیاه محلات در 85 غرفه و در سه بخش گل وگیاه، صنایع جانبی و توانمندی‌های شهرستان محلات دایر شده  است.
بخش نمایشگاه گل و گیاه در فضایی به وسعت دو هزار متر مربع، بخش صنایع جانبی صنعت پرورش گل و گیاه در فضایی به وسعت دو هزار مترمربع و بخش توانمندی‌های شهرستان محلات نیز در فضایی به وسعت سه هزار متربع در فضای باز پایانه گل و گیاه  محلات دایر شده است.
جشنواره ملی و نمایشگاه گل و گیاه محلات  تا 26 شهریور ماه جاری  برای بازدید عموم دایر است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول