اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتوبوسرانی مشهد اعلام کرد:

عدم تامین 300دستگاه اتوبوس مصوب بودجه زیارت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: خبری از تامین 300دستگاه اتوبوسی که از محل بودجه زیارت برای ناوگان اتوبوسرانی مشهد منظور شد نیست.

عدم تامین 300دستگاه اتوبوس مصوب بودجه زیارت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی خجسته ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در مشهد اظهار داشت: با توجه به اهمیت تامین ناوگان اتوبوس رانی مشهد از محل بودجه زیارت مصوب شد که علاوه بر سهمیه مشهد در حوزه اتوبوسرانی و تامین اتوبوس تعداد300دستگاه اتوبوس به این امر اختصاص یابد که در این راستا هنوز خبری از تامین این تعداد اتوبوس نیست.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در ارتباط با ابلاغ سهمیه اتوبوس‌های مشهد که از سوی وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به منظور تجهیز ناوگان حمل‌ونقل شهرداری کشور اختصاص می‌یابد گفت: با گذشت حدوده 6ماه از سال هنوز خبری از سهمیه جدید اتوبوس‌هایی که به مشهد اختصاص داده خواهد شد خبری نیست.
وی با اشاره به این که هنوز از سهمیه اتوبوس‌های سال گذشته که به مشهد اختصاص داده شده بود تعدادی به مشهد واگذار نشده است، افزود: سهمیه اتوبوس‌های مشهد در سال89درحدود150دستگاه بود که از این تعداد 50دستگاه تا پایان سال گذشته وارد ناوگان اتوبوسرانی مشهد شد.
مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد ادامه داد: از باقی‌مانده سهمیه اتوبوس‌های سال گذشته درحدود50دستگاه در نیمه ماه رمضان وارد ناوگان شدکه بر این اساس هنوز 50دستگاه اتوبوس از سهمیه سال گذشته‌ باقی مانده است.
خجسته در ارتباط با افزوده شدن باقی‌مانده اتوبوس‌های سهمیه سال گذشته گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت امیدواریم 50دستگاه باقی‌مانده از سهمیه اتوبوس‌های سال گذشته در مهرماه وارد ناوگان اتوبوس رانی مشهد شد تا در این راستا بتوانیم بخشی از کسری اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی مشهد را جبران کنیم.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از امکان بهره‌مندی دانش‌آموزان و دانشجویان از تخفیف‌های بلیت الکترونیکی خبر داد.
خجسته اظهار داشت: بر این اساس به مشاور اطلاعات لازم داده شده است و درحال حاضر مشاور مراحل پایانی مطالعات خود را در ارتباط با نحوه برخورداری دانش‌آموزان از این تخفیفات را انجام می‌دهد.
مدیر عامل اتوبوسرانی شهرداری مشهد اجرای تخفیفات ویژه دانش‌آموزان ودانشجویان را منوط به شخصی‌سازی کارت‌های بلیت الکترونیکی عنوان کرد و گفت: دراین راستا شورای معاونان شهرداری مشهد شخصی‌سازی بلیت‌های الکترونیکی"من کارت"را به عنوان یک تکلیف به سازمان‌های ذی‌ربط ابلاغ کرده است.
خجسته با اشاره به این که تخفیفات کارت‌های بلیت الکترونیکی تنها مختص به دانش‌آموزان و دانشجویان نیست،‌ گفت: بر این اساس علاوه بر دانش‌آموزان و دانشجویان ، افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی نیز از این تخفیف‌ها برخوردار می‌شوند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول