اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین:

وضعیت حجاب در دانشگاه بین‌المللی قزوین مطلوب است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: وضعیت حجاب و عفاف در این دانشگاه ایده‌آل نیست ولی مطلوب است.

وضعیت حجاب در دانشگاه بین‌المللی قزوین مطلوب است
عبدالعلی آل بویه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: بحث عفاف و حجاب از اهمیت بالایی برخوردار است و این موضوع نه تنها اکنون مورد توجه است بلکه در گذشته نیز مدنظر بوده و جزو برنامه‌های اصلی دانشگاه ماست.
وی ادامه داد: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین تنها دانشگاه در استان است که دارای منشور اخلاقی است و وضعیت حجاب و عفاف در این دانشگاه ایده‌آل نیست ولی مطلوب است.
رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه در راستای ترویج عفاف و حجاب اضافه کرد: ما برنامه‌هایی را در شورای فرهنگی دانشگاه داریم که ان‌شاالله بتوانیم این موارد را با برنامه‌ریزی منسجم و اطلاع‌رسانی خوب و ان‌شاالله با همکاری خود دانشجویان اجرا کرده و محیط سالم فرهنگی داشته باشیم.
وی تأکید کرد: با توجه به اهمیت این موضوع، این بحث در دستور کار شورای فرهنگی دانشگاه است و امیدواریم با برنامه‌ریزی که در این زمینه داریم بتوانیم گام‌های ارزنده‌ای را در حوزه عفاف و حجاب برداریم.
آل بویه با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در راستای ترویج عفاف و حجاب اظهار کرد: موضوع عفاف و حجاب به موضوع امر به معروف و نهی از منکر گره می‌خورد و موضوع آگاهی دادن و اطلاع‌رسانی در این حوزه اهمیت دارد، چراکه بسیاری از دانشجویان ما، دختران و پسران خیلی آگاهی ندارند یا تعمد در کارشان نیست.
وی اعلام کرد: ما باید سطح آگاهی دانشجویان را افزایش دهیم و به عنوان یک نهاد دانشگاهی و مقدس مانند همه نهادهای دانشگاهی که در کشورهای مختلف وجود دارد و دارای برنامه و محدودیت‌هایی هستند، ما نیز برنامه داخلی خود را به اجرا گذاریم و تاکنون نیز مشکلی نداشتیم و همواره دانشجویان با ما این همکاری داشتند و ان‌شاالله این همکاری بیش از گذشته ادامه می‌یابد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول