اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت‌بدنی لردگان:

لردگان مهد فوتبال چهارمحال‌و‌بختیاری است

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت‌بدنی شهرستان لردگان گفت: لردگان مهد فوتبال چهارمحال و بختیاری است.

لردگان مهد فوتبال چهارمحال‌و‌بختیاری است
علی نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در شهرستان لردگان ظرفیت‌های ورزشی فراوانی وجود دارد که در صورت برنامه‌ریزی اصولی و تخصیص اعتبارات می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد درخشش ورزشکاران این استان در رقابت‌های مختلف باشیم.
وی افزود: در حال حاضر تیم‌های ورزشی این شهرستان به صورت مردمی اداره می‌شوند که بر همین اساس ارتقای سطح ورزش این شهرستان نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است.
نادری با اشاره به حضور تیم فوتبال این شهرستان در مسابقات لیگ دسته ۳ کشور گفت: تیم فوتبال سرداران شهید لردگان گام نخست در مسابقات دسته سوم کشور را محکم برداشت.
رئیس تربیت‌بدنی شهرستان لردگان از پیروزی نماینده این شهرستان در ادامه مسابقات لیگ دسته ۳ فوتبال کشور خبر داد و گفت: این تیم در فصل نقل و انتقالات موفق شد به‌خوبی یارگیری کند که این عامل زمینه موفقیت این تیم را در طول برگزاری مسابقات فراهم خواهد کرد.
وی افزود: روز گذشته در هفته اول این مسابقات تیم سرداران شهید لردگان در استادیوم انقلاب شهرکرد میزبان تیم پدافند رعد کیش بود که با ارائه یک بازی خوب و تماشاگر پسند با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست داد.
نادری گفت: جوانان این شهرستان از توانایی جسمانی متناسب با این رشته ورزشی برخوردار هستند که باروری این استعدادها نیازمند همت بیشتر مسئولان است.
وی با اشاره به دیدارهای فراروی این تیم گفت: تیم سرداران شهید لردگان در هفته دوم از دور رفت مسابقات لیگ دسته سوم هفدهم مهر ماه جاری در بوشهر مهمان این تیم خواهد بود.
نادری خاطرنشان کرد: تمام تلاش دست‌اندرکاران فوتبال این شهرستان صعود به دسته بالاتر است که تحقق این هدف مستلزم طی مسیر سخت و دشواری است که امیدواریم بتوانیم از این میدان سربلند خارج شویم.
تیم سرداران شهید لردگان 11 مهر ماه در هفته نخست مسابقات لیگ دسته سه فوتبال در استادیوم انقلاب شهرکرد میزبان تیم پدافند رعد کیش بود که در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول