اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوازی:

دلال بازی در فوتبال ما بیداد می‌کند

خبرگزاری فارس: بازیکن سابق استقلال تهران گفت: دلال بازی در فوتبال ما بیداد می‌کند.

دلال بازی در فوتبال ما بیداد می‌کند
محمد نوازی که در این فصل برای تیم فوتبال نوژن شهرداری نوشهر در رقابت‌های لیگ دسته دوم به میدان می‌رود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار داشت: به خاطر مشکلاتی که در سطح اول فوتبال کشور برایم درست کردند تصمیم گرفتم فوتبالم را در رده‌های پایین‌تر کشور ادامه دهم تا از برخی حواشی که بی‌جهت برایم درست کردند دور باشم، زیرا شخصیت انسان بالاتر از هر چیزی است.
وی گفت: از بازی در نوشهر و تیم فوتبال نوژن شهرداری نوشهر بسیار راضی هستم و برای من بازی در لیگ یک و دو ندارد و هر کس هر نظری که دلش می‌خواهد بگوید، ولی برای من مهم نیست.
نوازی ادامه داد: هر کس هر جور که به صلاح خودش هست حرف می‌زند بنابراین مهم برای من شاد کردن دل مردم خونگرم و با محبت نوشهر هست که همیشه مرا مورد لطف خودشان قرار می‌دهند.
این مسئول درباره دور شدن خود از سطح اول فوتبال کشور ادامه داد: دلال بازی در فوتبال ما بیداد می‌کند و همین امر باعث شده تا از سطح اول فوتبال کشور دور بمانم.
وی خاطرنشان کرد: من آدمی نبودم که همانند خیلی‌ها با دلال بازی بخواهم خود را به فوتبال تحمیل کنم بلکه همیشه به واسطه توانایی‌های فنی خودم پیشرفت کردم.
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران تصریح کرد: همه تلاش من این است تا تیم نوژن شهرداری نوشهر که جو بسیار خوب و دوستانه‌ای در آن حاکم است به لیگ دسته اول کشور و سپس لیگ برتر صعود کند و در همین تیم بار دیگر به سطح اول فوتبال کشور بازگردم.
وی در پاسخ به این سوال که آخرین باری که در ورزشگاه نوشهر به میدان رفته است چه زمانی بود و این ورزشگاه تاکنون چه تغییراتی داشته، ابراز داشت: آخرین دفعه با تیم فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه شهدای نوشهر برابر تیم فوتبال شموشک نوشهر بازی کردم و این ورزشگاه از آن موقع تاکنون هیچ تغییری نکرده است و فقط دیوار راهروهای منتهی به رختکن را رنگ‌آمیزی کردند، ولی زمین ورزشگاه همچنان ناهموار و نامناسب برای فوتبال است.
نوازی ادامه داد: برای من جای سوال است که مسئولان مازندران و نوشهر چرا فکری به حال ورزشگاه نوشهر نمی‌کنند و نسبت به این وضعیت زمین ورزشگاه نوشهر بی‌تفاوت هستند.
نوازی به بازی نوژن شهرداری نوشهر و نفت امیدیه که منجر به باخت شهرداری برابر حریف شد اشاره کرد و اذعان داشت: مقصر اصلی باخت نوژن شهرداری نوشهر برابر نفت امیدیه من بودم چون اگر پنالتی ایجاد شده را خراب نمی‌کردم روند بازی به سود ما ادامه پیدا می‌کرد ولی امروز بدشانسی آوردیم و بازی را به حریف واگذار کردیم و بنابراین از هواداران نوشهری نیز عذرخواهی می‌کنم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول