اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیم فصل لیگ برتر؛

جویبار صدرنشین فوتبال باشگاه‌‌های مازندران شد

خبرگزاری فارس: تیم هیئت رزمندگان جویبار با برتری برابر حریف آملی با تفاضل گل قهرمانی را در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران جشن گرفت.

جویبار صدرنشین فوتبال باشگاه‌‌های مازندران شد
سخنگوی هیئت فوتبال مازندران امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در هفته سیزدهم و نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های مازندران شامگاه دیروز شش دیدار در شهرهای مختلف استان برگزار شد که همه دیدارها با پیروزی تیم‌ها همراه بود.
مهدی کهن‌روز خاطرنشان کرد: در این مسابقات تیم هیئت رزمندگان جویبار موفق شد با سه گل مهمان خود استعدادهای درخشان آمل را با شکست بدرقه کند و با 26 امتیاز به لحاظ تفاضل گل بهتر قهرمانی نیم فصل را جشن بگیرد.
وی تصریح کرد: در دیگر مسابقات نیز مقاومت شهدای کوتنا که تیم دوم جدول مسابقات است همچون رقیب خود با سه گل میزبان‌اش علوم پزشکی ساری را در هم کوبید و شهید کریمی جویبار نیز با یک گل مقابل دیگر میزبان ساروی خود تیم شهدا به برتری رسید و به جایگاه سوم دست یافت.
سخنگوی هیئت فوتبال مازندران اضافه کرد: در دیگر مسابقات این هفته نیز تیم شهرداری سرخرود دو بر یک مهمان خود دریای بابل را از پیش روی برداشت و وحدت شهروند فریدونکنار با یک گل میزبان خود شهدای بابلسر را شکست داد و بازرگان چالوس هم با یک گل مهمان خود استقلال لموک قائمشهر را با شکست بدرقه کرد.
وی گفت: در این هفته طبق برنامه سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران تیم مقیم داماش کوتنا استراحت داشت.
سخنگوی هیئت فوتبال مازندران بیان داشت: در جدول رده‌بندی تا پایان هفته سیزدهم و نیم فصل این مسابقات تیم هیئت رزمندگان جویبار با 26 امتیاز قهرمان شد و مقاومت شهدای کوتنا نیز با 26 امتیاز به لحاظ تفاضل گل کمتر دوم شد و تیم شهید کریمی جویبار نیز با 24 امتیاز در جدول سوم است.
به گزارش فارس، هفته نخست نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران با دو هفته استراحت در روز جمعه 22 مهر با انجام شش دیدار آغاز می‌شود.
لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران با حضور 13 تیم در یک گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود که در نهایت تیم قهرمان به رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول