اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال مازندران:

باشگاه فوتبال صنعت ساری از تعلیق خارج شد/ میثاقی به تعهداتش پایبند باشد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال مازندران از خارج شدن باشگاه فوتبال صنعت ساری از تعلیق فدراسیون خبر داد و درباره انتخاب ابراهیم میثاقی به عنوان مدیرعامل صنعت ساری گفت: میثاقی باید به تعهدات خود در قبال بازیکنان و کادر فنی پایبند باشد.

باشگاه فوتبال صنعت ساری از تعلیق خارج شد/ میثاقی به تعهداتش پایبند باشد
غلامرضا بهروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: از اینکه تیم صنعت ساری پس از ماه‌ها در بلاتکلیفی مدیریت خود را شناخت، به عنوان مسئول فوتبال استان احساس خوشحالی می‌کنم.
وی گفت: اعضا مجمع با توجه به نامه حسین فارسی مالک باشگاه صنعت ساری، میثاقی را به عنوان مدیرعامل این تیم انتخاب کردند، ولی در مقابل نیز مالک و مدیر عامل باشگاه نیز باید همسو و هماهنگ شده با اداره کل ورزش و هیئت فوتبال استان حرکت کنند.
رئیس هیئت فوتبال مازندران افزود: در این جلسه به طور کلی باید مدیریت باشگاه با توجه به تهدیدهای فدراسیون مشخص می‌شد، زیرا اگر امروز به نتیجه لازم نمی‌رسیدیم یقینا فعالیت‌های ورزشی صنعت ساری از سوی فدراسیون فوتبال تعلیق می‌شد.
بهروان در ادامه بیان داشت: در حال حاضر دو هفته از مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور سپری شد و با توجه به مشکل مدیریتی و بدهی زیاد، صنعت ساری هنوز موفق به انجام مسابقه نشد.
وی گفت: با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال تا سیزدهم مهر به اداره کل ورزش و هیئت فوتبال استان مهلت داده بود تا مشکل مدیریتی و بدهی‌های سال گذشته باشگاه صنعت ساری برطرف شود که این مسائل حل شد.
بهروان خاطرنشان کرد: برای اینکه تیم فوتبال صنعت ساری از سوی فدراسیون تعلیق نشود، این جلسه برای فوتبال استان و شهر ساری بسیار حیاتی بود و باید با تشکیل جلسه اضطراری و فوری مشکل مدیریتی و بدهی باشگاه برطرف شود.
رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره این جلسه ادامه داد: جلسه بسیار خوبی بود و از نکات قابل توجه این اینکه تیم مدیریت خود را شناخت و از تعلیق خارج شد.
رئیس سازمان لیگ آزادگان کشور همچنین از امضا چندین بند و تبصره از سوی میثاقی در حضور اشخاص مهم در جلسه خبر داد و افزود: در صورت عدم تعهد میثاقی به چندین ماده امضا شده، بر اساس تعهد، باشگاه از وی پس گرفته می‌شد و هیچ‌گونه ادعایی نخواهند داشت.
رئیس هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: میثاقی قول داد که هرچه سریع‌تر ورودیه فدراسیون، مطالبات بازیکنان و کادر فنی در سال گذشته، رضایت شاکیان باشگاه و بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی را به‌زودی پرداخت کند که در صورت عدم تعهد براساس مفاد قرارداد با وی برخورد می‌شود.
وی همچنین درباره تغییر نام صنعت ساری به نام شاهین ساری از سوی مدیریت باشگاه متذکر شد: تغییر نام باشگاه باید بر اساس کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان استان صورت گیرد که در غیر این صورت خلاف قانون است.
بهروان درباره حمایت اداره کل و ورزش و هیئت فوتبال استان تصریح کرد: هیئت فوتبال استان وظیفه دارد تمام تیم‌های ورزشی که در لیگ شرکت دارند را حمایت مالی و معنوی کند.
این مسئول در پایان اذعان داشت: مطمئنا میثاقی به خوبی می‌دانند که باشگاه صنعت ساری متعلق به مردم مازندران به ویژه شهروندان ساروی است و هرگز به هیچ عنوان حق ندارند که تیم را از ساری خارج کنند و برای موفقیت تیم به عنوان مدیر عامل تمام تلاش‌های خود را به کار گیرند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول