اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صنعت ساری:

تیم فوتبال صنعت متعلق به مردم ساری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل صنعت ساری گفت: این تیم متعلق به مردم ورزش‌دوستان مازندران و شهروندان ساروی است.

تیم فوتبال صنعت متعلق به مردم ساری است
ابراهیم میثاقی پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه صنعت ساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: تمام تجربیات چندین ساله که در مدیریت ورزش داشتم را برای موفقیت صنعت ساری به کار خواهم برد.
وی گفت: برای موفقیت این باشگاه هزینه میلیاردی نیاز است و برای اینکه تیم بتواند نتایج مطلوبی کسب کند و یکی از مدعیان صعود باشد به بازیکنان و کادر فنی قوی‌تری احتیاج است.
میثاقی در ادامه تصریح کرد: باشگاه صنعت برای شهروندان ساروی است و از همه شهروندان ساروی می‌خواهم که حمایت همه جانبه از تیم داشته باشند و به هیچ عنوان تیم صنعت ساری را در مسابقات امسال تنها نگذارند.
مدیرعامل صنعت ساری بیان داشت: در حال حاضر صنعت ساری به عنوان یکی از تیم‌های خصوصی در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور فعالیت خواهد کرد.
وی ادامه داد: درست است که تیم به صورت خصوصی اداره می‌شود، ولی از مسئولان ورزش استان به ویژه هیئت فوتبال استان و اداره ورزش ساری تقاضا دارم که هرگز باشگاه صنعت ساری را تنها نگذارند و از هر نظر تیم را حمایت کنند.
مدیرعامل صنعت ساری همچنین از انتخاب هئیت مدیره باشگاه خبر داد و یادآور شد: به‌زودی اشخاص مطمئن و کاردان را به عضویت هئیت مدیره باشگاه صنعت ساری اضافه خواهم کرد.
میثاقی در ادامه افزود: در حال حاضر دو تیم از صنعت ساری مشغول تمرین هستند که بازیکنان دو تیم با هم ادغام می‌شوند و تمرینات مشترکی انجام خواهند داد که در نهایت نفرات برتر به عنوان بازیکنان باشگاه صنعت ساری در لیگ امسال معرفی می‌شوند.
وی در پایان با تقدیر و تشکر از کادر فنی و بازیکنانی که مد نظر آنها نیستند، اذعان داشت: بازیکنان و کادر فنی که مدنظر تیم نیستند رضایت آنها را جلب خواهیم کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول