اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه مازندران:

دانشجویان به علوم تولیدمحور گرایش بیشتری داشته باشند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران گفت: دانشجویان به علوم تولیدمحور گرایش بیشتری داشته باشند.

دانشجویان به علوم تولیدمحور گرایش بیشتری داشته باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، گردهمایی دانشجویان جدیدالورود دوره کارشناسی دانشگاه مازندران شامگاه دوشنبه همزمان با آغاز دهه پر فیض کرامت با حضور احمد احمدپور سرپرست دانشگاه مازندران، حجت السلام حسین حسینی نماینده ولی فقیه و مسئول نهاد مقام معظم رهبری در این دانشگاه، معاونان دانشگاه مازندران و رؤسای دانشکده‌های مختلف این دانشگاه در سالن ورزشی حضرت قائم (عج) واقع در پردیس بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی استان مازندران برگزار شد.
در ابتدای این مراسم که با حضور گسترده و پرشور دانشجویان پسر ورودی سال 1390 برگزار شد، مرتضی علویان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران با خیر مقدم به دانشجویان ورودی و تبریک دهه مبارک کرامت، از دانشگاه مازندران به عنوان بزرگ‌ترین نهاد دانشجویی در استان مازندران یاد کرد.
علویان در ادامه به برنامه‌ریزی بخش‌های مختلف دانشگاه مازندران از ماه‌ها قبل برای استقبال از دانشجویان ورودی جدید و ایجاد مقدمات ثبت‌نام از این دانشجویان خبر داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران بیان داشت: هر مجموعه‌ای در جامعه دارای قواعد و قوانین خاص خود است و دانشگاه نیز در این راستا دارای آیین‌نامه‌ها و قوانینی است که دانشجویان باید از آنها پیروی کنند.
علویان دلیل ورود به دانشگاه را ایجاد دو بال تخصص و تعهد در دانشجو دانست و اظهار امیدواری کرد: دانشجویان با این دو بال بتوانند در ساخت ایران اسلامی و آباد موثر باشند.
وی با اشاره به وجود گروه‌های مختلف فرهنگی در دانشگاه مازندران مانند نهاد مقام معظم رهبری، انجمن‌های مختلف علمی، انجمن اسلامی، بسیج و... گفت: دانشجویان در کنار فعالیت‌های آموزشی می‌توانند اوقات فراقت خود را در این تشکل‌های دانشجویی بگذرانند و به فعالیت در زمینه‌های مختلف بپردازند.
علویان با اشاره به رابطه علم و ثروت گفت: در آموزه‌های دینی ما همواره علم بر ثروت برتری داشته و امروز دنیا براساس علم مدیریت می‌شود.
وی اذعان داشت: امروز در کلاس‌های درس فناوری آموزش داده می‌شود  که زمینه ایجاد تولید در جامعه است.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران در پایان اظهار امیدواری کرد با تلاش‌های دانشجویان شاهد ایجاد ایرانی آباد در همه زمینه‌ها باشیم.
به گزارش فارس، در حاشیه این گردهمایی تشکل‌های مختلف دانشجویی این دانشگاه با تشکیل غرفه‌هایی فعالیت‌های خود را در زمینه‌های مختلف در معرض دید دانشجویان ورودی جدید قرار دادند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول