اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر خواستار شد؛

نهادینه کردن فرهنگ رضوی در کشور

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهرخواستار نهادینه کردن فرهنگ رضوی و یک شعار با آموزه‌های رفتاری امام رضا (ع) و نگاه مقام معظم رهبری در استان و کشور شد.

نهادینه کردن فرهنگ رضوی در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری دوشنبه شب در دیدار اعضای ستاد برگزاری جشنواره رضوی، ضمن تبریک دهه کرامت و تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان جشنواره رضوی در استان بوشهر، اظهار داشت: زیارت امام رضا(علیه السلام) و برگزاری جشن برای ایشان ثوابی عرشی دارد.
نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جشن رضوی بیان آموزه‌ها و فرهنگ رضوی است، افزود: باید از موقعیت‌های برگزاری چنین مراسماتی برای بسترسازی، نهادینه کردن و گسترش آموزه‌های رضوی نهایت بهره برداری را داشته باشیم.
صفایی بوشهری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: برگزاری جشن رضوی باید دانش بنیان و منطبق با آموزه های حضرت امام رضا(علیه السلام) باشد.
وی خاطر نشان کرد: ما باید ابتدا خود فرهنگ رضوی را بشناسیم و سپس این فرهنگ را به مردم ارائه کرده و رفتاری و ایمانی در سطح جامعه نهادینه کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با انتقاد از دو جشنواره برگزار شده در سال‌های قبل به لحاظ نهادینه نشدن فرهنگ رضوی و شعاری به عنوان نمادی از فرهنگ امام رضا (علیه السلام)، خواستار نهادینه کردن فرهنگ رضوی و یک شعار با آموزه‌های رفتاری امام رضا (علیه السلام) و نگاه مقام معظم رهبری در استان و حتی کشور، ازمسئولان برگزاری این جشنواره در استان ولایتمدار بوشهر شد.
صفایی بوشهری گفت: علاوه بر برگزاری جشن، احیاء امر امام رضا(علیه السلام) از کارهای بزرگ توسط روشنفکران و خواص جامعه است.
در این نشست اعضای ستاد برگزاری جشن رضوی در بوشهر نیز برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده خود را تشریح کردند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول