اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش فرهنگ رضوی در کرمانشاه برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش فر‌هنگ رضوی با حضور امام جمعه کرمانشاه، مدیر‌کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان، امام جمعه روانسر، فرماندار قصر شیرین و جمعی از مسئولان برگزار شد.

همایش فرهنگ رضوی در کرمانشاه برگزار شد
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه، همایش "فرهنگ رضوی و جلوه‌های آن در زبان و ادبیات فارسی از قرن دهم تا حال حاضر" همزمان با دهه کرامت با حضور مسئولان استان در کرمانشاه برگزار شد.
امام جمعه کرمانشاه در این همایش گفت‌: این گرد‌همایی‌ها و همایش‌ها باید زنده و پر‌محتوا باشد و مهم بیان محتوا در هر زیانی از جمله شعر‌، هنر‌، مقاله و... است که هدف را معرفی کند‌.
آیت‌الله مصطفی علما‌ ادامه داد‌: آمریکا‌، انگلیس و رژیم صهیونیستی دشمنان ایران هستند زیرا تفکر ایرانیان الهی است و لا‌اله‌الاالله را در دنیا منتشر کرده و این موضوع آنها را به شدت عصبانی کرده است‌.
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در این همایش گفت‌: سخنوران پارسی‌زبان به خاطر ارادت به امام رضا (ع) اثر‌های زیادی را خلق کرده‌اند.
حجت‌الاسلام محمد آفتابی ادامه داد‌: سخنورانان پارسی‌زبان سعی کرده‌اند تمام هنر ادبی خود را به کار ببرند تا بیشترین ادای دین خود را به ائمه معصو‌م و امام رضا (ع) انجام دهند؛ یک نمونه از این امر پیشنهاد برگزاری همایش فرهنگ رضوی و جلوه‌های آن در زبان و ادبیات فارسی از قرن دهم تا امروز در استان کرمانشاه است‌.
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه اظهار کرد: از ماه‌های گذشته همکاران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای راه‌اندازی این همایش کوشش کردند و امروز ما شاهد به ثمر رسیدن این تلاش هستیم‌.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول