اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا در 46 نقطه از جهان صورت می‌گیرد؛

برگزاری همایش احسان و نیکوکاری در فرهنگ رضوی

خبرگزاری فارس: همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت در سراسر کشور، همایش احسان و نیکوکاری در فرهنگ رضوی در 46 نقطه جهان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش احسان و نیکوکاری در فرهنگ رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان فارس، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با بیان اینکه فردا سه‌شنبه نهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) همزمان در 31 استان کشور و نیز 46 نقطه جهان به مناسبت ایام دهه کرامت برگزار می‌شود، اظهار کرد: در همین راستا استان فارس و شهر مقدس شیراز که بنا به فرموده مقام معظم رهبری سومین شهر حرم اهل بیت (ع) در سراسر ایران اسلامی است میزبان نخستین همایش علمی پژوهش احسان و نیکوکاری در فرهنگ رضوی از سلسله برنامه‌های نهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است.
علی الهیاری افزود: این همایش همزمان با روز بزرگداشت عالم آل محمد (ص) حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) در تالار بزرگ حافظ شهر مقدس شیراز برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان فارس هدف اصلی از برگزاری این همایش را تبیین سنت حسنه انفاق، احسان و نیکوکاری و سیره علمی و عملی حضرت امام رضا (ع) و ائمه معصوم دانست و اضافه کرد: پیرو فراخوان انجام شده در سراسر کشور در این مورد بیش از 50 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که تعدادی از مقالات برتر در همایش ارائه می‌شود.
وی همچنین از حضور صاحب‌نظران و اندیشمندان دانشگاه و حوزه در این همایش و ارائه سخنرانی‌های علمی در زمینه‌های مختلف و محورهای موضوعات همایش خبر داد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول