اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار هرمزگان:

فضای بیان خواسته‌های دانشجویان در دانشگاه فراهم شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: دانشجو باید آزادانه حق صحبت از خواسته‌ها و نیازهای رفاهی خود در محیط دانشگاه را داشته باشد و در این راستا مسئولان باید زمینه را فراهم کنند.

فضای بیان خواسته‌های دانشجویان در دانشگاه فراهم شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری عصر امروز در نشست بررسی مشکلات دانشگاه و دانشجویان که در دانشگاه هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: بحث دانشگاه و فرهنگ مقوله مهمی است که باید به آن توجه بیشتری داشته باشیم.
وی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان بر علیه نظام و انقلاب اسلامی افزود: دشمنان از زمان پیروزی انقلاب تاکنون در اندیشه ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند و تحمیل جنگ هشت ساله نابرابر با ایران اسلامی برایشان نتیجه‌ای کاملا عکس به همراه داشت.
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان با بیان اینکه دشمن توطئه‌های زیادی را بر علیه نظام در سر داشته و دارد، ادامه داد: اکنون دشمن که در جنگ رودرو  خود را در برابر اعتقاد مردم ایران خوار و ذلیل دیده، رویکرد خود را تغییر داده و به جنگ نرم روی آورده است. 
بامری بیداری تمام مردم به ویژه جوانان را برای مقابله با توطئه شوم دشمنان نظام اسلامی الزامی دانست و از جوانان خواست هوشیارانه تصمیم بگیرند. 
وی همچنین از مسئولان دانشگاه‌ها خواست نسبت به انتقال دستاوردهای نظام به نسل جوان بیش از گذشته کوشا باشند.
بامری آشنایی بیشتر دانشجویان با نظام و دستاوردهای آن را سدی در برابر توطئه دشمنان انقلاب اسلامی ذکر کرد و بیان داشت: باید در دانشگاه‌ها دانشجو آزادانه حق صحبت در رابطه با مسائل و مشکلات خود داشته باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند با گفتن مشکلات خویش به مسئولان دانشگاهی تخلیه احساسات شوند، گفت: نشست صمیمی مسئولان دانشگاه با دانشجویان می‌تواند بسیاری از مشکلات دانشجویان را برطرف و همچنین موجب ارتباط صمیمانه بین دانشجو و مسئولان شود.
وی ارتباط بیشتر بین دانشجویان و مدیریت دانشگاه را باعث کاهش مشکلات جامعه دانشگاهی دانست و بیان داشت: نباید به دشمنان اجازه داد از این قشر جوان و پر انرژی سواستفاده تبلیغاتی کنند.
این مسئول ادامه داد: گرفتن نظر دانشجویان در مورد مشکلاتی که حل کردن آنان آسان نیست می‌تواند بسیاری از مشکلات لاینحل را برطرف کند و بدین گونه دانشجو نیز خود را در امورات مرکز سهیم می‌داند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان اضافه کرد: تقویت حس مسئولیت در دانشجویان علاوه بر اینکه باعث پیشرفت آنان در مقاطع مختلف تحصیلی می‌شود بلکه سوءاستفاده‌گران نیز نمی‌توانند به صورت ابزاری از دانشجویان برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول