اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

تیم فوتبال شهرداری یاسوج قربانی اختلافات نشود

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد گفت: تیم فوتبال شهرداری یاسوج متعلق یه همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و نباید قربانی اختلافات درونی شود.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج قربانی اختلافات نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز رضایی شامگاه یک‌شنبه در نشست هم‌اندیشی مسئولان شهرداری و برخی اعضای شورای شهر یاسوج به همراه اصحاب رسانه که برای برطرف کردن بحران ایجاد شده در این تیم برگزار شده بود، اظهار داشت: این تیم متعلق به همه مردم ورزش‌دوست استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که در هیئت و نام شهرداری یاسوج برای تمام مردم این استان افتخارآفرینی کرده است.
این مسئول عالی اجرایی در شهرستان بویراحمد در این نشست با اعلام این‌که معلوم نیست در این جلسه دوستان به فکر تعیین تکلیف بوده و یا این‌که درصدد اعلام برنامه هستند، ابراز داشت: سئوالات متعددی در این زمینه وجود دارد که تا اندازه زیادی وضعیت را پیچیده کرده است.
رئیس شورای اداری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با طرح این سئوال که در حال حاضر این تیم متعلق به چه کسی می‌باشد و هیئت مدیره آن متشکل از چه کسانی است، عنوان داشت: تا آن‌جا که ما می‌دانیم این تیم با عباس چمنیان به عنوان سرمربی به مدت 50 روز در حال تمرین بوده اگر تغییر و تحولی می‌خواهد صورت بگیرد دست‌اندرکاران آن باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف کنند.
فرماندار بویراحمد گفت: حدود یک ماه است که وضعیت این تیم و سرنوشت آینده آن در بین مردم و به‌ویژه جوانان دهان به دهان می‌چرخد و البته مشکلات زیادی دامنگیر این تیم متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.
رضایی به انتخاب سرمربی جدید این تیم که در فصل گذشته هدایت آن را برعهده داشته، اشاره کرد و یادآور شد: با کاری که صورت گرفته و جمشید قدیری به عنوان گزینه سرمربی‌گری تیم مطرح شده است، تا بخواهد قدمی در این راستا بردارد کار از کار گذشته است و به طور حتم تیم فوتبال شهرداری کار مشکلی در این فصل از رقابت‌ها خواهد داشت.
رئیس شورای ورزش شهرستان بویراحمد با تاکید بر این‌که تربیت‌بدنی و هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد باید در راستای برطرف کردن بن‌بست کنونی ورود پیدا کنند، تصریح کرد: دوگانگی کنونی برای ما و همه مردم ورزش دوست استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرفتنی نیست و اجازه نخواهیم داد افتخار فوتبال این استان در سایه اختلافات قرار گرفته و همه زحمات و دسترنج‌ها به دلایل نامعلوم از دست برود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول