اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه کرامت؛

موتورسیکلت‌های متخلف مشهد ترخیص می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: به میمنت دهه کرامت و همزمانی آن با هفته ناجا، موتور و ماشین‌های منتقل به پارکینگ‌های مشهد ترخیص می‌شوند.

موتورسیکلت‌های متخلف مشهد ترخیص می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار بهمن امیری‌مقدم عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا در مشهد اظهار کرد: شعار هفته نیروی انتظامی" سهم من در امنیت و آرامش " با مجموعه‌های اجرایی، علمی و سازمان‌های مردم نهاد و حتی مراکز خدماتی و رانندگان تاکسی است. 
وی تصریح کرد: حضور پلیس همراه مردم برای گلباران حرم امام رضا (ع) از عمده برنامه‌های ما است که از یک نقطه شهر شروع می‌شود و تا حرم ادامه دارد. 
فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به دیگر برنامه‌ها افزود: زنگ انضباط اجتماعی و پیام مهر که توسط آموزش و پرورش و نیروی انتظامی به صورت استانی برگزار می‌شود و همچنین حضور همکاران پلیس و کارشناسان در جمع مدارس و انجمن اولیا از دیگر برنامه‌ها است.
امیری‌مقدم تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه تخصصی هفته ناجا، نور افشانی در سطح شهرهای استان و در مشهد و برنامه‌های متنوع پلیس، نشست‌های علمی و تخصصی با حضور مراکز علمی و دانشگاه‌ها در موضوعات مواد مخدر، نشست با اصناف تحت عنوان پلیس، امنیت و اصناف، جشن‌های کودکان و نوجوانان با حضور هنرمندان کشور، غبارروبی مزار شهدا و افتتاح شهرک ترافیک در پارک ملت از دیگر برنامه‌ها است.
وی گفت: به میمنت دهه کرامت و همزمانی آن با هفته ناجا، موتور و ماشین‌های منتقل به پارکینگ‌های مشهد ترخیص می‌شوند.
امیری‌مقدم در ارتباط با اجرای برخی برنامه‌های ترافیکی تصریح کرد: مانور حرکت موتور سیکلت سواران قانون‌مندی که تمام اصول رانندگی را رعایت می‌کنند، همایش همیاران، راهبران و دهیاران پلیس و محله، افتتاح طرح‌های اجرا شده و عمرانی پلیس، کلنگ‌زنی پروژه‌هایی که باید انجام شود و راهپیمایی مردمی و پلیس در خیابان کوهسنگی تا جبل‌النور از دیگر برنامه‌ها است. 
فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی در ادامه افزود: استقرار ایستگاه‌های 197 در قسمت‌های مختلف و حضور فرماندهان پلیس برای ارتباط مستقیم با مردم، تجلیل از پرسنل و کارکنان ساعی و اجرای مسابقات ورزشی در سطح استان خراسان و برگزاری اختتامیه با تقدیر از کسانی که در برگزاری مراسم و بازتاب اخبار آن مساعدت لازم را داشتند، از جمله این برنامه‌ها است. 
فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی با ارائه گزارش عملکرد پلیس از شش ماه گذشته تاکنون گفت: اجرای طرح‌های اجتماعی و اخلاقی و کشفیات برگزار شده که در این زمینه تعداد زیادی از این افراد دستگیر شدند و 24 درصد افزایش دستگیری سارقین را داشتیم. 
وی تصریح کرد: برخورد جدی پلیس 12 درصد جرائم خشن را کاهش داده است. 
امیری مقدم در زمینه افزایش نزاع‌های خیابانی گفت: 17 درصد نزاع‌های جمعی کاهش داشته و 13درصد نزاع‌های فردی افزایش یافته است که باید در کاهش این جرم‌ها کار فرهنگی انجام داد و تیمی نیز باید در این مورد تشکیل شود.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی افزود: همچنین 18درصد در سرقت به عنف و 30 درصد در آدم‌ربایی کاهش داشته ایم. 
وی ادامه داد: همچنین با توجه به حجم زیاد زائر در مشهد 12درصد کاهش در تصادفات فوتی را داشتیم و با رانندگان متخلف در آلودگی صوتی برخوردهای جدی صورت گرفته است. 
امیری‌مقدم درباره برخورد با ماهواره در استان گفت: در این زمینه 20 کارگاهی که ساخت دیش داشتند منهدم شدند و 300 نفر از افرادی که در آنجا مشغول بودند دستگیر شدند. 
فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اقدامات پلیس 110 گفت: بیش از یک میلیون تماس داشتیم که 500 هزار عملیات توسط پلیس انجام شده، جداسازی گشت‌های انتظامی از فوریت‌های پلیسی، افزایش خطوط تلفنی 110و همچنین استفاده از وسایل سریع برای نیروها از دیگر اقدامات در این زمینه بوده است.
انتهای پیام،/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول