اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت موتورسواری خراسان جنوبی خواستار شد:

احداث پیست‌های موتورسواری در شهرستان‌های خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رسانی خراسان جنوبی خواستار ساخت پیست‌های مورد نیاز این هیئت در شهرستان‌های استان شد.

احداث پیست‌های موتورسواری در شهرستان‌های خراسان جنوبی
 به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا رجبی ستوده ظهر امروز در بررسی مشکلات ورزش موتورسواری خواستار ایجاد بستر مناسب برای اعطای تسهیلات با کارمزد اندک و اقساط بلند مدت برای خرید وسایل مورد نیاز، همکاری و انجام رایزنی لازم برای ساخت پیست‌های مورد نیاز در برخی شهرستان‌ها با همکاری مقامات محلی شد.
وی با بیان اینکه هیئت موتورسواری در بخش‌های همگانی، قهرمانی و فرهنگی و سایر زمینه‌ها برنامه‌های جامعی دارد، تاکید کرد: تمام توانمان را برای تبدیل شدن استان به یکی از قطب‌های اصلی موتورسواری و اتومبیلرانی کشور در طی چهار سال آینده به کار می‌گیریم.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه همیشه سعی بنده بر آن بوده است که قبل از توصیه هر کاری به دیگران قبل از همه، خود به آن عامل باشم، گفت: بازدیدهای مختلف و ادواری در فاصله زمانی اندک از تمامی شهرستان‌ها به منظور بررسی مسایل و مشکلات آنان، برگزاری جلسات مشترک با هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها و ترتیب دادن سمینارهای مشترک مسئولان ستادی با شهرستان‌ها هر بار به میزبانی یک شهرستان برای تحقق هدف توسعه متوازن و نگاه عدالت‌محورانه سازمانی البته با توجه به ظرفیت‌های هر شهرستان بوده است و حرف من به این معناست که تفاوت‌ها را به شایستگی‌ها بدهیم.
جعفر قدیری با تبیین نقش و کارکرد اصلی رسانه‌ها یعنی تنویر افکارعمومی از دو قوه دیگر در کنار سایر قوا یعنی ورزش به عنوان قوه محرکه و مطبوعات به عنوان قوه منوره یاد کرد و با تاکید بر قدرت مطبوعات گفت: این قوه می‌تواند با انجام رسالت اصلی خود مدیران را از دچار شدن به فساد باز دارند.
جعفر قدیری خواستار عدم حرمت‌شکنی و ایراد افترا و تهمت شد و گفت: چراکه مطمئنا این مباحث در مجموع نه تنها کمکی به رشد ورزش استان نمی‌کند بلکه موجب ایجاد ضرر و زیان است که نخستین دود آن به چشم ورزشکاران می‌رود.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تبیین ساز و کار و چگونگی توزیع امکانات و اعتبارات بین هیئت‌های ورزشی و شهرستان‌ها تصریح کرد: به هر میزان که کشش بوده است، کوشش لازم از سوی اداره کل صورت گرفته است، بدین معنا که تلاش و کسب افتخارات بیشتر توسط هیئت مسلماً واریز اعتبارات و اختصاص امکانات بیشتری را در پی داشته است و هیچگاه علاقه و سلیقه شخصی و نوع رشته ورزشی در انجام وظایف شخصی و شغلی‌ام تاثیرگذار نبوده و  نیست.
قدیری برای تامین هزینه‌های مسابقات قهرمانی استان به میزبانی سرایان گرامیداشت هفته تربیت بدنی و اختصاص دو جایزه طلایی برای نفرات برتر هر سبک به شرط آماده‌سازی پیست موتورسواری سرایان، حمایت و ایجاد بستر مناسب برای از بین رفتن تبعیض جنسیتی برای فعال شدن این رشته در بخش بانوان با رعایت حساسیت‌های دینی و شرعی و در چارچوب ضوابط و مقررات و تامین و بازپرداخت هزینه عمل جراحی پرداختی توسط ملی پوش سرایانی در صورت رعایت انصاف و انسجام در خانواده هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی قول مساعد داد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول