اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

اعتبارات هیئت موتورسواری نباید تنها در مرکز استان هزینه شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه کمک‌های نقدی به هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی چندین برابر رشته‌های دیگر است، گفت: اعتبارات صرف مرکز استان نیست و باید در همه شهرها هزینه شود.

اعتبارات هیئت موتورسواری نباید تنها در مرکز استان هزینه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جعفر قدیری صبح امروز در جمع اعضای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اظهار داشت: عدم توجه به هیئت‌های شهرستانی و برخورداری از نگاه مرکز استانی در مقوله اعزام نفرات به عنوان تیم استان به مسابقات کشوری و توزیع نامناسب امکانات و اعتبارات برای شناخت و پرورش استعدادهای شهرستان‌ها و معرفی آنان به میادین مختلف کشوری برای افتخارآفرینی از انتقادات جدی به این هیئت است.
وی ادامه داد: عدم بهره‌مندی مناسب از رسانه‌ها و مطبوعات به منظور تنویر افکار عمومی و عدم رعایت جانب انصاف و مروت توسط مصاحبه‌کنندگان علی‌رغم  کمک‌های نقدی و غیر نقدی که حتی بعضا نسبت به سایر رشته‌های ورزشی این میزان چندین برابر بوده است از دیگر انتقادات به این هیئت است.
 مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: عدم توجه به این انتقادات نتیجه‌ای جز فرصت‌سوزی، هدر رفتن انرژی و امکانات و عدم کسب مقام‌های ارزشمند در میادین کشوری و عدم معرفی چهره‌های جدید به ورزش کشور در پی نداشته که این ضرر در وهله اول متوجه ورزشکاران هیئت شده است. قدیری با برشمردن توانمندی‌ها و استعدادهای خوب استان، عدم داشتن دغدغه مالی با توجه به ظرفیت رشته ورزشی و حمایت مالی اسپانسرهای زیاد و جذابیت‌های موجود در رشته اتومبیل‌رانی تصریح کرد: در سال 89 رتبه استان در میان سایر استان‌های کشور رتبه هجدهم بود که می‌توان با همت و تلاش اعضای هیئت و ورزشکاران این رتبه را به دهم یا یازدهم ارتقا داد و این امر شدنی است.
وی با اشاره به وضعیت و اقتضائات قرن 21 و هزاره سوم میلادی مبنی بر طرد تفکر جزیره‌ای و تونلی و انتقاد از آن افزود: باید در توزیع امکانات و اعتبارات و پرورش استعدادها برای شهرستان‌ها نقش ویژه و فعال‌تری در نظر گرفت.
 مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: توصیه و خواسته همیشگی‌ام به هیئت‌های ورزشی آن بوده است که هم به شهرستان‌ها سفر کنند و از نزدیک مشکلات و مسایل هیئت‌ها را لمس کنند و هم در توزیع امکانات و اعتبارات جانب عدالت و انصاف را رعایت کنند و آن را متمرکز در مرکز استان نکنند تا بدین ترتیب ما شاهد رشد و بالندگی استعدادها و درخشش‌های بیشتر در میادین مختلف کشوری باشیم.
قدیری یادآور شد: نمونه عینی استعدادها محمد خانی به عنوان عضو تیم ملی است که از شهرستان سرایان به پا خواسته است و مطمئنا استعدادهای دیگری در سایر شهرستان‌ها نیز وجود دارد که نیازمند توجه و پرورش هستند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول