اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت موتورسواری آذربایجان غربی:

ارومیه قهرمان موتورسواری آذربایجان‌غربی شد

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت موتورسواری آذربایجان غربی گفت: ارومیه قهرمان موتورسواری تایم‌تریل استان آذربایجان غربی شد.

ارومیه قهرمان موتورسواری آذربایجان‌غربی شد
اسماعیل مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات موتورسواری تایم تریل قهرمانی استان با حضور تیم‌هایی از ارومیه، خوی، سلماس، نقده، میاندوآب، مهاباد و شاهین‌دژ و تعداد 25 نفر موتورسوار  در پیست موتورسواری امیران با عنوان جام چی‌چست شهرداری برگزار شد.
وی افزود: این مسابقه در دو کلاس 250 سی سی و 450 سی سی انجام شد که در پایان مسابقه در مجموع ارومیه اول و مهاباد دوم شد و موتورسواران برتر نیز انتخاب شدند.
به گفته این مسئول در کلاس 250 سی سی بهزاد باقرزاده و سیف‌الله باقرزاده از ارومیه به ترتیب اول و دوم شدند و شاهین چالاوی از مهاباد سوم شد.
نائب رئیس هیئت موتورسواری آذربایجان غربی اضافه کرد: در کلاس 450 سی سی نیز حمید چالاوی از مهاباد اول شد و جاوید ایمانی و صالح خورشیدی از ارومیه به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی افزود: نفرات برگزیده سپس در مسابقات چهار جانبه منطقه غرب کشور که در شهرستان تبریز برگزار می‌شود شرکت می‌کنند و از بین آنها نیز برترین افراد به تیم ملی اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول