اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش ‌و ‌پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

فعالیت مدارس ابتدایی کهگیلویه و بویر احمد در شیفت صبح‌

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی ابتدایی آموزش ‌و ‌پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه مدارس ابتدایی در این استان شیفت صبح بوده و در این‌باره هیچ مشکلی نداریم.

فعالیت مدارس ابتدایی کهگیلویه و بویر احمد در شیفت صبح‌
مهین پردال  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: آموزش و پرورش کهگیلویه ‌و بویراحمد در آموزش ابتدایی نه تنها کمبود معلم نداشته بلکه مازاد معلم نیز دارد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش ‌و‌ پرورش کهگیلویه‌‌ و ‌بویراحمد با اشاره به روز 21 دی ‌ماه سالروز تاسیس معاونت آموزشی در ایران افزود: بر این اساس، معاونت آموزش ابتدایی این استان به مسئولان کشوری و استانی پیشنهاد داده که این روز را به نام آموزش ابتدایی نام‌گذاری کنند که این موضوع مورد موافقت مسئولان استان کهگیلویه ‌و ‌بویراحمد قرار گرفته و در وزارت آموزش ‌و ‌پرورش نیز به منظور نام‌گذاری ملی آن در دست بررسی است.
وی بدون اشاره به آمار دقیق مدارس کپری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد مدارس کپری در این استان بسیار کم بوده و در ‌این رابطه تعداد 150 کانکس در مناطق روستایی زیر نرم توسط نوسازی مدارس توزیع شده است.
پردال تعداد مدارس ابتدایی زیر نرم را در کهگیلویه‌ و ‌بویراحمد، 632 مورد اعلام ‌و بیان کرد: تعداد 150 کانکس در مناطقی که مدارس آن‌ها زیر نرم بوده‌اند نصب شده که همگی آن‌ها به مدارس ابتدایی اختصاص داده شدند.
نخستین معاون زن استان کهگیلویه ‌و ‌بویراحمد در آموزش ‌‌و ‌پرورش ادامه داد: همه مدارس ابتدایی در این استان شیفت صبح بوده و ما در این‌باره هیچ مشکلی نداریم.
پردال‌ در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر ارزیابی ‌تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در مدارس ابتدایی و گسترش این طرح به سایر مقاطع عنوان کرد: این طرح در مجموع طرحی موفق و مثبت بوده اما‌ نیازمند رعایت موضوعاتی از جمله در اختیار قرار داشتن دانش‌آموزان توسط والدین خود است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
وی در خصوص گسترش این طرح به سایر مقاطع تحصیلی گفت: هنوز این موضوع تصویب و اجرا نشده اما، به‌طور کلی با رعایت ملاحظاتی این طرح می‌تواند موفق باشد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در آزمون استخدامی اخیر آموزش و پرورش، بیشتر قبولی‌ها، معلمان زن بودند که امیدواریم این اقدام موجب بهره‌وری و کارایی نظام تعلیم و تربیت در این مقطع تحصیلی شود.
وی با بیان این‌که در این استان کمبود معلم ابتدایی نداریم، گفت: 35 درصد معلمان مقطع ابتدایی، زن هستند.
پردال خاطرنشان کرد: نحوه تربیت و تعلیم دانش‌آموزان در سنین پایین بسیار حساس بوده و پایه و اساس شخصیت علمی و فرهنگی افراد در این سنین شکل می‌گیرد که باید با حساسیت بیشتری برای این موضوعات برنامه‌ریزی و تلاش کرد.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول