اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول سال تحصیلی؛

مدارس ابتدایی چهارمحال‌و‌بختیاری شیفت صبح می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در طول سال تحصیلی جاری تمام مدارس ابتدایی تنها در شیفت صبحگاهی فعال خواهند بود.

مدارس ابتدایی چهارمحال‌و‌بختیاری شیفت صبح می‏شود
حبیب نیکخو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال تحصیلی جاری 85 درصد از مدارس این استان در نوبت صبحگاهی فعالیت دارند.
وی افزود: همچنین تمامی مدارس فعال در مقاطع هنرستان‌های کار و دانش و فنی و حرفه‌ای این استان تنها در شیفت صبحگاهی به دانش‌آموزان این استان خدمات آموزشی ارائه می‌دهند.
نیکخو از اجرای کامل طرح سنجش دانش‌آموزان بدو ورود این استان خبر داد و گفت: اجرای این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان از دو ماه گذشته در دستور کار قرار گرفت که بر همین اساس برای تمام دانش‌آموزان کلاس پایه اول ابتدایی شناسنامه سلامت صادر شد.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با اجرای طرح سنجش سلامت دانش‌آموزان کودکانی که دارای مشکلات خاص بودند به مدارس با نیازهای ویژه ارجاع داده شدند تا مباحث سلامت این نوآموزان به صورت تخصصی پیگیری شود.
وی در ادامه از اعزام 3 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان این استان به اردوگاه قدس رضوی در تابستان جاری خبر داد و گفت: همچنین در طول سال تحصیلی گذشته افزون بر 5 هزار و 600 نفر از دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور شرکت کرده که این تعداد امسال به بیش از 13 هزار و 800 نفر افزایش خواهد یافت.
نیکخو از فعالیت افزون بر 15 هزار فرهنگی در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد همکار فرهنگی بیش از 4 هزار نفر از فرهنگیان متقاضی انتقال به خارج از این استان منتقل شدند.
وی از اجرای 81 پروژه مشارکتی در این استان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با حجم زیربنای 49 هزار و 936 متر زیربنا در این استان احداث شده است.
نیکخو احداث معلم‌سراها در این استان را از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرا برشمرد و گفت: احداث سه آموزشکده فنی در شهرهای بروجن، جونقان و شمس‌آباد نیز در حال حاضر در دست اجراست که در صورت تأمین اعتبارات لازم تا پایان امسال به ‌بهره‌برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول