اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس خبر داد:

کمیسیون اصل 90 مأمور پیگیری اختلاس میلیاردی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی مأمور پیگیری پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی در مجلس است.

کمیسیون اصل 90 مأمور پیگیری اختلاس میلیاردی
سید امیرحسین قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: مجلس در زمینه پرونده اختلاس به وظیفه قانونی خود عمل کرده و طی برگزاری یک جلسه غیر علنی و رأی‌گیری، کمیسیون اصل 90 را به عنوان مسئول پیگیری این پرونده انتخاب کرد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: این کمیسیون موظف است به صورت روشن و کامل ضمن همکاری با قوه قضائیه در زمینه این پرونده تحقیق کرده و نتیجه تحقیقات را به اطلاع مجلس برساند.
قاضی‌زاده با تأکید بر اینکه این پرونده بسیار وسیع و پرحجم است، گفت: بررسی و نتیجه‌گیری در زمینه یک چنین پرونده گسترده‌ای احتیاج به صرف وقت و انرژی زیادی دارد و نمی‌توان از حالا برای گرفتن نتیجه، زمانی مشخص کرد.
وی تصریح کرد: مسئول پیگیری اختلاس 3 هزار میلیاردی، قوه قضائیه است و سایر نهادها بر اساس اطلاعیه و کارشناسی آنها می‌توانند اظهار نظر کنند.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم با بررسی و تحقیقات روشن بتوانیم به یک نتیجه‌گیری درست و عادلانه دست پیدا کنیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول