اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارتباطات شرکت فرودگاه‌های کشور خبر داد:

فعالیت 25 ایستگاه ارتباطات رادیویی خدمات پرواز در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: هم‌اکنون 25 ایستگاه ارتباطات رادیویی در نقاط مختلف کشور خدمات پرواز را به هواپیماهای داخلی و خارجی ارائه می‌کنند.

فعالیت 25 ایستگاه ارتباطات رادیویی خدمات پرواز در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدباقر حمیدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند اجرای ایستگاه ارتباطات رادیویی پرواز بجنورد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس اظهار داشت: این مراکز خدمات ارتباطی کنترل پرواز و هواپیماها را بر عهده دارند.
وی تصریح کرد: هم‌اکنون در شبانه روز 500 پرواز خارجی و همچنین بیش از 500 پرواز داخلی از خدمات این ایستگاه‌های رادیویی برخوردار هستند.
این مسئول همچنین ایستگاه ارتباطات رادیویی پرواز بجنورد را به عنوان پروژه در حال اجرای ارتباطات هوایی در کشور عنوان کرد و افزود: با راه‌اندازی این ایستگاه منطقه شرق کشور و نقاط کور زیرپوشش این ایستگاه قرار خواهند گرفت.
حمیدی تصریح کرد: با راه‌اندازی این ایستگاه سرویس دهی پروازی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی تکمیل خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک هواپیمایی که در منطقه بجنورد رفت و آمد می‌کنند نیز از این خدمات برخوردار خواهند شد، گفت: فرودگاه بجنورد مسئول مدیریت، پیگیری و اجرای ایستگاه رادیویی را بر عهده داشته که به نوبه خود وظیفه مهم و خطیری است.
مدیرکل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه‌های کشور اظهار داشت: دستگاه‌های مربوط به ایستگاه رادیویی بجنورد نیز از خارج وارد شده و در آینده نزدیک در این سایت نصب خواهد شد.
حمیدی با بیان اینکه صنعت حمل و نقل هوایی کشور جزئی از صنعت حمل و نقل هوایی دنیا محسوب می‌شود، گفت: بر همین اساس زنجیره حمل و نقل هوایی در سطح دنیا یکسان است.
وی تصریح کرد: دانش متخصصان کشور هماهنگ با سایر کشورهای پیشرفته جهان بوده و این علوم در کشور همچنان در حال رشد و توسعه است.
مدیرکل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه‌های کشور به منظور بازدید از روند ساخت ایستگاه ارتباطات رادیویی پرواز بجنورد و سایر طرح‌های این فرودگاه، به همراه شماری از مسئولان شرکت فرودگاه‌های کشور سفری یک روزه به خراسان شمالی داشت.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول