اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگان و مسئولان شهرهای شمال فارس و ابرکوه خواستار شدند؛

تسریع در ساخت فرودگاه شمال فارس

خبرگزاری فارس: نمایندگان و مسئولان شهرهای شمال استان فارس و ابرکوه بر ضرورت ایجاد فرودگاه در شمال فارس تأکید کردند.

تسریع در ساخت فرودگاه شمال فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، جلسه هم‌اندیشی مسئولان شهرهای شمال فارس و شهرستان ابرکوه صبح امروز پیرامون فرودگاه شمال فارس در فرمانداری آباده برگزار شد.
در این جلسه که با حضور فرمانداران شهرهای شمال فارس و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، فرماندار و نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی نیز به بیان دیدگاه‌های خود در مورد لزوم تأسیس این فرودگاه پرداختند.
فرماندار ابرکوه در این جلسه اظهار داشت: در شمال فارس همچنین شهرستان ابرکوه پروژه‌های صنعتی و مراکز علمی بسیاری در دست احداث است که با توجه به این پروژه‌ها ضرورت ایجاد این فرودگاه بیش از پیش احساس می‌شود.
اسماعیل برزگرزاده افزود: باید با برجسته کردن نیازها ضرورت ایجاد این فرودگاه برای دست‌اندرکاران مشخص شود.
وی یادآور شد: در صورتی می‌توان از ظرفیت‌های شهرستان‌ها به خوبی بهره‌برداری کرد که زیر ساخت ایاب و ذهاب مناسب و مطمئنی همچون فرودگاه در این منطقه فراهم شده باشد.
برزگرزاده افزود: چنانچه در راستای اعلام نیازهای خود گام برداریم، مشارکت دولت در این پروژه را نیز شاهد خواهیم بود ضمن آنکه حضور خیران در این پروژه عظیم نیز یک ضرورت است.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان ابرکوه نیز به سهم خود برای تحقق این زیرساخت تلاش می‌کند.
نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد نیز در این جلسه اظهار داشت: این فرودگاه می‌تواند زمینه بسیار خوبی برای گسترش و توسعه منطقه باشد.
کاظم فرهمند افزود: تلاش‌های بسیاری توسط نمایندگان شهرهای شمال فارس و حوزه انتخابیه ابرکوه برای ایجاد این فرودگاه صورت پذیرفته است که امیدواریم با تشکیل چنین نشست‌هایی در روند اجرای این طرح تسریع شود.
در این جلسه همچنین فرمانداران و نمایندگان شمال فارس، خیران و کارشناسان به بیان نظرات خود در مورد فرودگاه شمال فارس پرداختند.
با تصمیمات گرفته شده در این جلسه مقرر شد که با تشکیل یک کارگروه متشکل از نمایندگان شوراهای اسلامی و خیران شهرهای ذی‌نفع و همکاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت جدی‌تری پیگیری شود.
در این جلسه همچنین محمود فلاح‌زاده، عضو شورای اسلامی شهر ابرکوه به عنوان نماینده خیران شهرستان و محمدرضا ربانی عضو دیگر شورای شهر ابرکوه به عنوان نماینده شوراهای شهرستان ابرکوه به کارگروه معرفی شدند.
به گزارش فارس، در سال 74 زمینی برای احداث فرودگاه در این منطقه در نظر گرفته شده است و با وجود هزینه‌های انجام شده در آن، این طرح به عنوان یکی از نیازهای اساسی منطقه تاکنون متوقف مانده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول