اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

افتتاح 14 طرح بزرگ فرودگاهی در کشور

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: 14 طرح بزرگ فرودگاهی در سطح کشور امسال افتتاح می‌شود.

افتتاح 14 طرح بزرگ فرودگاهی در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی نیکزاد ثمرین شامگاه امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: علاوه بر این به منظور توسعه خدمات بخش حمل و نقل و افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، دو هزار و 500 دستگاه اتوبوس، یک هزار و 500 دستگاه مینی بوس و 20 هزار دستگاه کامیون ناوگان حمل و نقل عمومی کشور در سال جاری بهسازی و نوسازی می‌شوند.
 وی افزود: طرح احداث 15 هزار و 330 کیلومتر راه و محور ارتباطی ریلی و جاده‌ای با اعتباری بالغ بر 60 هزار میلیارد ریال امسال در نقاط مختلف کشور به بهره‌برداری می‌رسد.
نیکزاد در ادامه خاطرنشان کرد: این میزان راه ارتباطی شامل چهار هزار کیلومتر راه اصلی و بهسازی شده، یک هزار کیلومتر راه‌آهن، دو هزار و 600 کیلومتر بزرگراه، 220 کیلومتر آزاد راه و هفت هزار و 500 کیلومتر راه روستایی است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: نیکزاد با بیان اینکه اعتبارات حوزه راه‌سازی کشور حدود 40 هزار میلیارد ریال است، افزود: این در حالی است که هم اکنون بیش از 400 هزار میلیارد ریال طرح عمرانی راه‌سازی در نقاط مختلف کشور در دست اجراست.
وزیر راه و شهرسازی که به منظور بررسی و بازدید از روند اجرای طرح‌های عمرانی بخش مسکن و حمل و نقل لرستان، به این استان سفر کرده بود، از روند اجرای طرح چهاربانده کردن محور بروجرد به اشترینان نیز بازدید کرد.
بازدید از طرح بافت‌های فرسوده در مناطق کوی علی‌آباد، گل سفید، کرگانه و مجتمع 14 معصوم(ع) خرم‌آباد و بررسی شرایط نقاط حادثه خیز محورهای ارتباطی استان از جمله گردنه زاغه از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در لرستان بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول