اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی:

مطالعه طرح آبرسانی قاین انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از آمادگی شرکت آب و فاضلاب برای مطالعه طرح آبرسانی به شهرستان قاین در راستای مصوبات سفر سوم هیئت دولت به استان خبر داد.

مطالعه طرح آبرسانی قاین انجام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجتبی عراقی‌زاده صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب قاین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تأکید بر بهره‌گیری کامل از تمامی ظرفیت‌های موجود در اجرای آبرسانی و فاضلاب شهر قاین تصریح کرد: از فرصت‌های پدید آمده برای به کارگیری ظرفیت‌های بخش خصوصی در اجرای پروژه فاضلاب شهر قاین نهایت بهره را برده‌ایم.
وی از آمادگی شرکت آب و فاضلاب برای مطالعه طرح آبرسانی به شهرستان قاین در راستای مصوبات سفر سوم هیئت دولت به استان خبر داد.
امام جمعه قاین نیز با اشاره به ارزش و اهمیت آب از دیدگاه قرآن گفت: صرفه‌جویی از تاکیدات دینی و قرآنی است که باید در استفاده از آب مورد توجه باشد.
حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اصفهانی با اشاره به حفر نخستین چاه آب شرب قاین در سال 1333 اظهار داشت: از آن زمان تاکنون برای تأمین آب شرب موردنیاز مردم این شهر، زحمات زیادی کشیده شده و با وجود خشکسالی‌های اخیر، افت کردن منابع آب زیرزمینی و توسعه شهر، تلاش‌های انجام شده جای تقدیر و تشکر دارد.
وی افزود: اگر چه کیفیت آب مثل گذشته نیست و با وجود خشکسالی‌های متوالی تغییر کرده است اما باز هم نسبت به جاهای دیگر وضعیت مطلوبی دارد.
امام جمعه شهر قاین با اشاره به اجرای پروژه فاضلاب و نقش آن در ارتقاء سلامت جامعه تصریح کرد: اگر این پروژه به بهره‌برداری برسد از پساب تصفیه شده آن می‌توان در بخش کشاورزی استفاده کرد.
مدیر سابق امور آبفای قاین نیز گزارشی از عملکرد خود در زمان دو سال تصدی این مسئولیت ارائه داد.
سید ناصر ناصری کاهش میزان آب بدون درآمد از 28 به 22 درصد در کل امور و از 22 به 16 درصد در سطح شهر قاین، حذف 14 کیلومتر شبکه چدن از مدار بهره‌برداری و کاهش آمار کنتور خراب از 963 به 326 مورد را از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در این مدت برشمرد.
در پایان مراسم از عملکرد سید ناصر ناصری قدردانی و غلامعلی صحراگرد به عنوان مدیر جدید امور قاین معرفی شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول