اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله حذفی فوتبال روستایی و عشایری کشور؛

تیم فوتبال روستایی و عشایری اردبیل مقابل کردستان پیروزی شد

خبرگزاری فارس: با برگزاری مرحله حذفی فوتبال روستایی و عشایری کشور، تیم روستایی و عشایری استان اردبیل با نتیجه پر گل شش بر سه حریف خود تیم کردستان را شکست داد.

تیم فوتبال روستایی و عشایری اردبیل مقابل کردستان پیروزی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار که پیش از ظهر امروز در استادیوم شهرستان نمین برگزار شد، تیم روستایی عشایری استان اردبیل توانست با نتیجه شش بر سه بر تیم عشایری استان کردستان غلبه کرده و به عنوان تیم برتر به جمع هشت تیم روستایی و عشایری کشور راه یابد.
گل‌های تیم روستایی و عشایری استان اردبیل را در این دیدار محمد دنیادیده دو گل (در دقایق 50 و 55)، جعفر فریدی دقیقه 12، علی اسمعیلی دقیقه 21، محرم صحرایی دقیقه 75 و سیامک ناصری در دقیقه 84 به ثمر رساندند.
همچنین در این دیدار گل‌های تیم روستایی و عشایری کردستان را محمد ویسی در دقیقه 20، سید رضا حسینی دقیقه 40 و اسماعیل صالحی دقیقه 83 به ثمر رساندند.
در این دیدار برای تیم فوتبال روستایی و عشایری استان اردبیل کامران خدام (دروازه‌بان) محمد دنیادیده، رامین دنیادیده، سیامک ناصری، سعید ایرانی، محرم صحرایی، آیت یوسفی، جعفر فریدی، فرهاد فرهنگ، علی اسمعیلی، فرشید نخست بازی کردند که احمد شرقی سرمربیگری این تیم را برعهده داشت.
در این دیدار برای تیم روستایی و عشایری استان کردستان نیز کریم فرامرزی (دروازه‌بان)، محمد ویسی، حسن آزادی، هادی بیابانی، سعدون مرادویسی، امیر فیضی، ساسان مارابی، اسماعیل صالحی، خالد خیالی، سید رضا حسینی و هیوا خیر‌اللهی بازی کردند.
قضاوت این دیدار بر عهده احمد عدلی از استان اردبیل بود که پیام ولی‌زاده و علی کریمی به عنوان کمک‌های اول و دوم و مسعود مجیدی به عنوان داور چهارم قضاوت این بازی را برعهده داشت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول