اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش روستایی عشایری کاشان خبر داد:

کاشان در جمع 8 تیم فوتبال روستایی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش روستایی عشایری شهرستان کاشان از صعود تیم فوتبال روستایی عشایری این شهرستان به مرحله یک هشتم نهایی زیرگروه لیگ دسته سوم روستایی عشایری کشور خبر داد.

کاشان در جمع 8 تیم فوتبال روستایی کشور
سید علی افراشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اعلام این خبر اظهار کرد: تیم فوتبال روستایی عشایری شهرستان کاشان در مرحله دوم و تک حذفی این رقابت‌ها با پیروزی بر تیم روستایی عشایری استان هرمزگان به جمع هشت تیم برتر در مرحله یک هشتم این رقابت‌ها صعود کرد.
وی افزود: در مرحله دوم این رقابت‌ها که بصورت یک حذفی برگزار شد تیم فوتبال روستایی عشایری شهرستان کاشان که در گروه چهارم مقام قهرمانی را کسب کرده بود در ورزشگاه 15 هزار نفری امیرکبیر کاشان به مصاف تیم روستایی عشایری استان هرمزگان رفت و موفق شد با دو گل این تیم را شکست دهد و به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کند.
افراشی اضافه کرد: در دیدار دو تیم فوتبال روستایی عشایری کاشان و هرمزگان گل‌های تیم کاشان توسط میثم خدایی و مصطفی مهدی‌پور به ثمر رسید.
دبیر برگزاری مسابقات منطقه چهار روستایی عشایری کشور عنوان کرد: مسابقات فوتبال زیرگروه لیگ دسته سوم  روستایی عشایری کشور با حضور 32 تیم از سراسر کشور در شش گروه پنج و شش تیمی برگزار شد.
وی افزود: تیم فوتبال روستایی عشایری شهرستان کاشان در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های استان قم، البرز، اصفهان و مرکزی همگروه بود.
به گفته وی تیم‌های فوتبال روستایی عشایری شهرستان کاشان و قم به ترتیب با کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی به مرحله دوم که بصورت حذفی برگزار شد صعود کردند و تیم کاشان در این مرحله با پیروزی دو بر صفر مقابل هرمزگان به جمع هشت تیم برتر صعود کرد.
افراشی اسامی تیم فوتبال روستایی عشایری شهرستان کاشان را احمد رضایی، امیدعلی بیگی، میثم خدایی، ابوالفضل کریمی، محمدجواد فلاح مقدم، حسین قاسمیان، حمیدرضا رعیت‌آبادی، مرتضی حمامی، مصطفی احمدی، حسین
حسن‌زاده، محمدحسین منصوری نیک، وحید اقدسی، مصطفی مهدی‌پور، سعید الیاسی، ایمان ساروقیان، محمد حیدری، حمیدرضا احمدی و مسعود اسماعیلی اعلام کرد و از رضا چراغی، سید دخیل طالبی و ماشاءالله طالبیان به عنوان کادر فنی این تیم یاد کرد.  
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول