اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته نیروی انتظامی؛

هنگ مرزی نهبندان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی از افتتاح هنگ مرزی نهبندان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور فرمانده مرزبانی کشور خبر داد.

هنگ مرزی نهبندان افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امیر احمد علی گودرزی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: هر سال هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است تا نیروی انتظامی بتواند اقدامات خود را در تأمین امنیت مطلوب و دستاوردهایی که داشته در معرض دید مردم قرار دهد.
وی هدف از برگزاری این هفته را عمق بخشیدن به سطح تعامل ناجا با دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و اقشار اجتماعی مردم و ایجاد رابطه تنگاتنگ با مردم دانست تا شعار هفته نیروی انتظامی که سهم من در امنیت و آرامش است محقق شود و تمامی اقشار جامعه نقش به سزایی در تأمین امنیت جامعه داشته باشند.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند در تأمین امنیت جامعه نقش ایفا کند، افزود: در سال جاری این نیرو به دنبال این است تا ارگان‌های دولتی و سمن‌های مردمی را با تعالی رفتار پلیس و با پیشرفت‌های علمی و فناوری نیروی انتظامی آشنا کند.
گودرزی جامعه محوری، مسجد محوری و مدرسه محوری از اهم برنامه‌های این نیرو در سال جاری برشمرد و گفت: کارشناسان نیروی انتظامی با کسب مهارت‌هایی که دارند به این مکان‌ها مراجعه و به درخواست‌های مردم پاسخ می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی از 13 تا 19 مهرماه است، ادامه داد: نخستین روز این هفته به روز مردم، جامعه و حاکمیت نامگذاری شده که افتتاحیه هفته ناجا با حضور کاروان خدام رضوی در محل مهدیه نیروی انتظامی است.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی برگزاری همایش راهوران محله، افتتاح نمایشگاه جامع فضای مجازی، تجلیل از شهروندان قانونمند و ترافیکی، ایجاد بیمارستان صحرایی در مناطق محروم، برگزاری نشست و هم‌اندیشی فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با سران طوایف و ریش سفیدان محلی و بازدید دانش‌آموزان از مرکز کنترل پایش تصویری انتظامی استان را از برنامه‌های روز نخست این هفته برشمرد.
گودرزی با اشاره به 14 مهرماه از دومین روز هفته نیروی انتظامی که با شعار پلیس، مؤمن، متعهد، ایثارگر و امنیت و آرامش است، گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در مرکز استان و امامان جمعه در شهرستان‌های استان، عیادت از کارکنان بیمار، افتتاح نمایشگاه تخصصی سراب و حضور کارشناسان نیروی انتظامی در مساجد را از برنامه‌های این روز عنوان کرد.
وی سخنرانی فرماندهان نیروی انتظامی استان قبل از خطبه‌های نمازجمعه، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی کارکنان نیروی انتظامی، نمایش اقتدار انتظامی استان در محل پارک صیاد شیرازی و برگزاری مانور شهری موتورسیکلت سواران قانونمند را از برنامه‌های سومین روز این هفته که با عنوان مردم، جامعه ایمانی، حفظ ارزش‌ها، و امنیت و آرامش نامگذاری شده دانست.
فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی نواختن زنگ اجتماعی در مدارس، همایش فرهنگ یاران ترافیک، برپایی نمایشگاه تخصصی با موضوع آموزش ترافیک، برگزاری همایش اصناف، برگزاری کارگاه آموزشی مواد مخدر و نمایش اقتدار یگان‌های ویژه نیروی انتظامی استان را از مهم‌ترین برنامه‌های چهارمین روز هفته نیروی انتظامی برشمرد.
گودرزی با اشاره به پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی گفت: افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرستان بیرجند، قاین، بشرویه و سرایان، برگزاری جشن ولادت امام رضا(ع) و ملاقات معاون وظیفه عمومی با مردم از برنامه های این روز است.
وی برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، تقدیر از کارکنان تلاشگر و رزمندگان بالای 40 سال خدمت، نمایش اقتدار یگان ویژه، برگزاری همایش دفاع شخصی در محل نیروی انتظامی استان، طرح مشاوره فعال در مدارس دخترانه، اهدای خون توسط کارکنان نیروی انتظامی، افتتاح پروژه 130 واحدی منازل سازمانی مجتمع یاس را از برنامه‌های ششمین روز هفته نیروی انتظامی دانست.
 فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه آخرین روز هفته ناجا باعنوان پلیس، قانون و حکومت نامگذاری شده است، ادامه داد: نشست تخصصی ضابطان قضایی با نیروی انتظامی، برگزاری همایش همیاران پلیس، تجلیل از خانواده‌های شهدا و خانواده کارکنان نیروی انتظامی در محل دانشگاه پیام نور استان را از مهم‌ترین برنامه‌های آخرین روز هفته ناجا برشمرد.
گودرزی تصریح کرد: با ارزیابی که ستاد ناجا در شش ماه گذشته انجام داده خراسان جنوبی با معدل در حد عالی رتبه نخست کشور را در سطوح مختلف تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی و خوشایندسازی محل خدمت کسب کرده که نشان از زحمات نیروی انتظامی استان بوده است.
انتهای پیام/خ۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول