اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اظهار نظر اولیه؛

پزشکی قانونی اقدام «مادر هستی» را جنون اعلام کرد

خبرگزاری فارس: پزشکی قانونی در اظهار نظر اولیه اقدام وحشتناک مادر هستی را برای کشتن و سلاخی او، جنون اعلام کرد.

پزشکی قانونی اقدام «مادر هستی» را جنون اعلام کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، بیش از یک سال پیش در جریان یک قتل دلخراش، مادری که به مصرف ماده مخدر شیشه اعتیاد داشت دختر هشت ساله‌اش را به طرز فجیعی حدود یک ساعت و نیم ذره ذره کشت و پس از دستگیری و تحقیقات مقدماتی این زن که مادر دو فرزند بود ادعا کرد شیطان را کشته و از اقدامی که منجر به قتل دختر هشت ساله‌اش به‌نام هستی بود، پشیمان نیست.
پس از بازسازی صحنه جرم که متهم تمام جزئیات آن را برای دادستان وقت و ماموران پلیس جنایی توسط مجرم عنوان شد، معلوم شد مادر هستی در این جریان به طرز بی‌رحمانه‌ای بیش از 50 نوع ضرب و شتم و جرح اعم از سوزاندن موها و فروکردن ذغال داغ به دهان، ریختن آب جوش بر سر و تن، خوراندن مرگ موش، آب ژاول و سیم، لگدکوب کردن جسم دخترک، فروکردن جسم تیز شامل میله آهنی، چاقو، خرده شیشه لیوان شکسته شده، فروکردن قلاب‌های ماهیگیری در انگشتان دست، خارج کردن چشم‌ها از حدقه و در نهایت سنگسار کردن جسم بی‌جان این دختر معصوم به جرم اینکه شیطان است و بین او پدرش فاصله انداخت و در حال ویران کردن زندگی آنهاست، انجام داده است.
پس از گذشت بیش از یک سال از این واقعه دلخراش در محله شهسوار محل تنکابن در غرب مازندران هنوز افکار عمومی جریحه‌دار از این واقعه دلخراش است. 
 
* تاکنون از سوی مراجع قضایی حکمی برای وی صادر نشد
به همین منظور برای پیگیری وضعیت این مادر سنگدل دادستان تنکابن در گفت‌‌وگو با فارس گفت: مادر هستی برای بررسی‌های کارشناسی و تست‌های روانشناسی و تشخص اینکه آیا جنون داشته یا نه به ساری اعزام شد و در این مدت توسط کارشناسان ابعاد مختلف پرونده و جرم واقع شده مورد بررسی قرار گرفت.
اصغر طالبی ادامه داد: تاکنون از سوی مراجع قضایی حکمی برای وی صادر نشده، اما پزشکی قانونی در اظهارنظر اولیه خود اقدام این زن معتاد به ماده مخدر شیشه را جنون اعلام کرده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بنا بر نص صریح قانون تنها جنون می‌تواند رافع جرم باشد، اما باید دید درباره مصرف مواد مخدر و روان‌گردان‌ها که درباره آن به‌دلیل جدید بودن این مواد، خلاء قانونی وجود دارد چه تصمیماتی گرفته خواهد شد، بیان داشت: این امر اهمیت مبارزه با ماده مخدر و مصرف روان گردان‌ها را بیشتر می‌کند.
به گزارش فارس، تاکنون در بیشتر پیگیری‌ها عنوان شده مصرف مواد مخدر نمی‌تواند فرد را مبری از جرمی که به آن اقدام کرده، کند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول