اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی اعلام کرد:

پیشگیری عمده جرائم در مرزهای آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: شاهد پیشگیری جرائم زیادی در مرزهای آذربایجان غربی هستیم.

پیشگیری عمده جرائم در مرزهای آذربایجان غربی
شهرام عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 967 کیلومتر مرز در آذربایجان غربی داریم.
وی با بیان اینکه این استان با کشورهای جمهوری نخجوان، ترکیه، عراق هم مرز است، تصریح کرد: از طرف ایران استقرار در این مرزها قابل قبول است و هر روز در تلاش و تکاپو هستیم تا این روند تداوم یابد.
این مسئول با اشاره به تشدید کنترل و حضور در مرزها، افزود: حضور در مرزها روز به روز بیشتر می‌شود و ادعا داریم جلوی بسیاری از جرائم در مرزها گرفته می‌شود به طوری ‌که در بحث قاچاق انسان در مرز به طور ملموس با کاهش تردد انسان و قاچاق مواجه هستیم.
عباسی با اشاره به قاچاق سوخت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کل کشفیات مرزبانی در بحث سوخت کمتر از 500 هزار لیتر در سال است که این میزان در سال‌های گذشته 600 میلیون لیتر می‌رسید و علاوه بر این شاهد تردد زیاد دواب در مرزها بودیم.
وی با بیان اینکه در مرز ترکیه موفقیت بیش از 90 درصدی در کنترل مرز داریم، گفت: در مرز جمهوری نخجوان نیز هیچگونه مشکلی نداریم.
این مسئول با اشاره به مشکلات پیشرو در مرز عراق، اظهار داشت: با استقرار مرزبانی در مرز عراق این روند بهبود یافته است.
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با بیان اینکه در 90 درصد از مرزهای موجود در استان حضور داریم،‌ تصریح کرد: کنترل در مرزها مطلوب ارزیابی می‌‌شود.
عباسی با بیان اینکه کنترل مرزها باید دوطرفه باشد، افزود: در مرز عراق به دلیل عدم کنترل از سوی عراق مشکلاتی وجود دارد ولی مرزبانی استان در تمام نقاط حضور لازم و کافی را در این مرز دارد.
وی گفت: در بحث ارتباط با مرزبان‌های کشورهای مقابل نیز مشکلی وجود ندارد و ارتباط سازنده‌ و رو به رشدی را در این زمینه شاهد هستیم که در این راستا ارتباط‌های با برنامه و غیرمترقبه نیز توسط مرزبان‌های دوطرف انجام می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول