اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز جهانی کودک برگزار می‌شود؛

برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های فرزندپروری در جم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم از برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های فرزندپروری در جم خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های فرزندپروری در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد قاسمی صبح امروز در جلسه هماهنگی بین‌بخشی برنامه‌های گرامیداشت روز کودک در جم اظهار داشت: کودکان سرمایه‌های زندگی هستند و توجه به رفتارهای کودکان و هدایت صحیح این قشر اهمیت زیادی در آینده این عزیزان دارد که همه باید نسبت به این امر مهم اهتمام ورزیم.
وی افزود: شبکه بهداشت شهرستان جم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی همه ساله نسبت به گرامیداشت روز کودک برنامه‌های متنوعی برگزار می‌کند و امسال نیز در جم شاهد اجرای متنوع و جذابی خواهیم بود.
رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم از برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های فرزندپروری در جم خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم این برنامه با کیفیت مطلوبی برگزار شود و نتایج خوبی نیز در بر داشته باشد.
مسئول برنامه‌های سلامت خانواده شهرستان جم نیز ضمن اعلام شعار امسال روز جهانی کودک با موضوع "سلامت کودک، فرزندپروری مثبت، تغذیه و جامعه ایمن" خواستار مشارکت فعالانه تمام ادارات و سازمان‌های ذیربط بویژه شهرداری در برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه‌های گرامیداشت این ایام شد.
 ساغر جوانبخت افزود: اجرای مراسم جشن ویژه کودکان گروه سنی زیر ۱۲ سال همراه با آموزش ترافیک در پارک جام جم، برپایی ایستگاه‌های سلامت در پارک جام جم و برگزاری جشنواره غذای سالم برای کودکان تحت پوشش کمیته امداد از جمله این برنامه‌هاست.
وی اذعان داشت: آموزش مهارت‌های فرزندپروری برای والدین در هفته اولیاء و مربیان و برگزاری آموزش‌های همگانی گروهی با موضوعیت ایمنی و تغذیه سالم برای والدین کودکان تحت پوشش مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در جم تدارک دیده شده است.
جوانبخت یادآور شد: برای برگزاری مطلوب و با کیفیت برنامه روز جهانی کودک در جم، تدابیر لازم اتخاذ شده و انتظار داریم با همکاری همه دستگاه‌ها شاهد رضایت خاطر کودکان و آینده‌سازان میهن اسلامی باشیم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول