اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیربنیاد کودک ارومیه خبر داد:

توسعه مرکز اقامتی بنیاد کودک ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد کودک ارومیه گفت: مراکز اقامتی _ درمانی شماره 2 ارومیه در دست احداث است.

توسعه مرکز اقامتی بنیاد کودک ارومیه
رویا چگینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: ساخت مرکز اقامتی _ درمانی بنیاد کودک ارومیه با مشارکت سایر دستگاه‌ها در دست اقدام است تا امکانات رفاهی بهتری برای بیماران سرطانی مسافر ارائه شود.
وی افزود: با اهدای زمینی به مساحت یک هزار و 500 مترمربع از طرف شورای شهر ارومیه ساخت این مرکز آغاز شده است، امیداوریم با مشارکت سایر دستگاه‌ها و کمک‌های توام با سخاوت همشهریان تا پایان سال جاری این مرکز به مراحل پایانی خود برسد.
این مسئول خاطرنشان کرد: مرکز اقامتی _ درمانی بنیاد کودک ارومیه به دلیل تراکم فراوان بیماران و خانواده‌های آنها، هم اکنون به طور میانگین پذیرای حدود 30 تا 50 نفر است در حالی که این مرکز فقط برای اقامت هشت خانواده در نظر گرفته‌ شده است از این رو به دلیل عدم وجود ظرفیت کافی بیماران مسافر با مشکل اسکان مواجه می‌شوند.
وی در ادامه به ساخت و تجهیز مرکز اقامتی _ درمانی بیماران بنیاد کودک از سال 85 تاکنون اشاره کرد و افزود: این مرکز با هشت واحد ساختمانی مستقل و مبله در اختیار بیماران اعزامی از شهرستان‌ها قرار می‌گیرد بر این اساس با ساخت مرکز فوق گام موثری در راستای کم کردن هزینه‌های درمان و اسکان بیماران برداشته شد.
این مسئول تصریح کرد: رفت و آمد به مرکز استان برای استفاده از امکانات درمانی بسیار دشوار بوده و هزینه‌های زیادی را برای بیماران و خانواده‌های آنها در بر دارد به طوری که این مشکلات در فصل زمستان بیش از بیش مضاعف می‌شود و بیماران به دلیل رفت‌و‌آمدهای مکرر و رنجور بودن بودن دچار عوارض شدیدی می‌شوند.
چگینی در تشریح فلسفه وجودی بنیاد کودک اظهار داشت: این نهاد برای جذب کمک‌های مردمی و خدمت‌رسانی به کودکان طبقه‌های محروم جامعه راه‌اندازی شده است که به دلیل شفافیت برنامه‌ها، پاسخگویی و حسابرسی دقیق از معافیت گمرکی و مالیاتی برخوردار است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول