اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی:

پوشش مربیان مهدهای کودک یکسان‌سازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی از برنامه‌ریزی‌ به منظور اجرای طرح یکسان سازی پوشش مربیان و مدیران مهدهای کودک سراسر استان در سال جاری خبر داد.

پوشش مربیان مهدهای کودک یکسان‌سازی می‌شود
آذردخت همتا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در حال حاضر نظرسنجی از مربیان و مهدهای کودک استان در حال انجام است که با اتمام نظرسنجی لباس فرم مربیان و مدیران مهد کودک متناسب با فرهنگ و ایدئولوژی ایرانی مشخص و به تمام مهدها ابلاغ خواهد شد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر 170 مهد کودک و روستا مهد در شهرهای مختلف استان فعالیت دارند که از این تعداد 40 مهد کودک در اراک است.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی همچنین از اجرای طرح آموزش تخصصی، تقویت بنیه مذهبی و امداد و نجات مربیان مهد خبر داد و گفت: با اجرای این طرح که با همکاری جهاد دانشگاهی و از تابستان گذشته به مرحله اجرا درآمده است، مربیان، آموزش‌های لازم را در زمینه مسائل مطرح شده فرا خواهند گرفت.
همتا با بیان اینکه این طرح تا خرداد ماه سال آینده ادامه دارد،‌ بیان کرد: از این پس درجه‌بندی مهدهای کودک بر اساس میزان حضور و مشارکت مربیان در این دوره‌های آموزشی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های این سازمان در روز جهانی کودک اظهار داشت: برنامه‌های روز جهانی کودک از امروز در شهرهای مختلف استان به مرحله اجرا در آمده است.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: نخستین روز از برنامه‌های هفته کودک با بازدید کودکان مهدهای کودک استان از مراکز نگهداری سالمندان شهرهای اراک،‌ آشتیان و دلیجان آغاز شد.
همتا ابراز داشت: پخش برنامه تلویزیونی با موضوع خانواده آگاه و کودک توانا، اعزام دختران به زیارت مرقد حضرت معصومه(ع) در قم، راهمپیایی کودکان مهدهای کودک و کودکان معلول در اراک، برگزاری آموزش مکاتبه‌ای با موضوع آسیب‌ها و شیوه‌های فرزند پروری،‌ دیدار کودکان مهدهای کودک با استاندار و فرماندار، برگزاری جشن ویژه روز کودک، برپایی ایستگاه نقاشی آزاد،‌ حضور در اماکن متبرکه و... از ویژه‌ برنامه‌های روز کودک در استان مرکزی است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول