اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام خانه کار و کارگر آذربایجان غربی:

رسانه یکی از پیش‌نیازهای توسعه است

خبرگزاری فارس: قائم مقام خانه کار و کارگر آذربایجان غربی گفت: رسانه‌های گروهی امروزه یکی از پیش‌نیازهای توسعه همه‌جانبه محسوب می‌شود.

رسانه یکی از پیش‌نیازهای توسعه است
علی صحرانورد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: رسانه فعال و توانمند یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین زیرساخت‌های توسعه همه‌جانبه محسوب می‌شود چرا که در پیشرفت حوزه‌های مختلف اقتصادی به طور مستقیم و غیرمستقیم تاثیر می‌گذارد.
وی افزود: رسانه‌های گروهی باید در راستای اطلاع‌رسانی در زمینه مشکلات و نواقص موجود اقدام کنند تا روز به روز برای تحقق اهداف بخش‌های مختلف اقتصادی بسترسازی صورت گیرد سپس با یاری رسانه‌ها کمبودها و نواقص ریشه‌کن می‌شود.
این مسئول به نقش موثر اطلاع‌رسانی در تحقق سیاست‌های کلان تاکید کرد و گفت: مطبوعات مختلف به ویژه رسانه‌های محلی باید رویدادهای مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه هدف را از نزدیک به طور کارشناسی رصد کرده و تاثیر آن در حوزه اشتغال را مورد بررسی قرار دهند تا در تحقق اهداف موجود در زمینه‌ ایجاد فرصت‌های شغلی با مدیران همکاری کنند.
صحرانورد در ادامه تصریح کرد: هیچ یک از وقایع تاثیرگذار در تصمیم‌های اقتصادی نباید از نگاه تیزبین رسانه‌ها پنهان بماند به طوری که باید از  طریق کسب به موقع اطلاعات نسبت به تحلیل و استنباط اقدام کنند و از این رهگذر مطالبات مردمی را هم به طور جدی و قاطعانه پیگیری کنند.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها می‌توانند از طریق معرفی فرصت‌های شغلی برای کاهش نرخ بیکاری در استان خود اقدام کنند، بیان کرد: آذربایجان غربی در زمینه‌های مختلف اعم از صنعت، معدن، کشاورزی و ... ظرفیت‌های مختلفی دارد به طوری که روزنامه‌نگاران و خبرنگاران از طریق اطلاع‌رسانی فرصت‌های شغلی موجود جوانان را در یافتن شغل مناسب یاری می‌کنند.
قائم مقام خانه کار و کارگر آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نخستین روزنامه آذربایجان غربی فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: متاسفانه آذربایجان غربی در سال های گذشته از یک روزنامه وزین محلی محروم بود ولی امروز فعالان مطبوعاتی به دلیل اثبات مهارت‌های خود برای کسب مجوز انتشار روزنامه موفق شدند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول