اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

رسانه‌ها از نشر اکاذیب بپرهیزند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب در مجلس گفت: رسانه‌های گروهی باید از نشر اکاذیب و مسائل دور از واقعیت اجتناب کنند.

رسانه‌ها از نشر اکاذیب بپرهیزند
مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: اصحاب رسانه اعم از مدیرمسئول، خبرنگار و ... باید با تجهیز همه امکانات خود برای عظمت و اعتلای ایران اسلامی کمر همت ببندند و با انتشار مطالب دور از واقعیت، حیثیت افراد آبرومند و بی‌آلایش را بازیچه خود قرار ندهند.
وی افزود: متاسفانه تعدادی از نشریه‌های محلی به درج مطالبی از افرادی اقدام می‌کنند که به هیچ عنوان فرد مذکور در ایران ریشه و جایگاهی ندارد از این رو با انعکاس دیدگاه‌ها و عقاید چنین اشخاصی به شایعه‌پراکنی در جامعه دامن می‌زنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: فعالان مطبوعاتی باید رویدادهای واقعی جامعه را به درستی و مطابق با اصل انصاف و با در نظر گرفتن مصالح استانی و ملی در نشریات منعکس کنند تا اقشار مختلف جامعه و مسئولان دستگاه‌های اجرایی هر یک به نوعی با رجوع به این روزنامه استفاده لازم را ببرند.
وی در ادامه با بیان اینکه اغلب رسانه‌های مقتدر دنیا در مقابل کشورمان ایستاده‌اند، اضافه کرد: باید افراد پیشکسوت و صاحب نام در عرصه اطلاع‌رسانی با استفاده از همه توان و مهارت خود به مغلوب کردن این رسانه‌ها بپردازند و راهکار آن چیزی جز انعکاس عملکرد دولتمردان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.
این مسئول خاطرنشان کرد: هم ‌اکنون رسانه‌های مغرض بیگانه با به همراه داشتن حمایت مالی و فکری سران نظام سلطه برای ناچیز جلوه دادن دستاوردهای نظام تلاش می‌کنند به دنبال آن گاهی افراد ساده‌دل نیز به دلیل عملکرد ضعیف رسانه‌های داخلی فریب می‌خوردند بر این اساس رسانه‌های داخلی برای جلوگیری از تسلط دشمن بر ذهن و فکر جوانان ما باید وارد عمل شوند.
عیسی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در مناطق مرزی به ویژه آذربایجان غربی باید مطبوعات مقتدرتر از سایر نقاط کشور ظاهر شوند، ادامه داد: در این منطقه فعالان فرهنگی از جمله مطبوعات باید از طریق شناخت پیشینه تاریخی استان خود و نقش آن در دفاع مقدس به انعکاس رشادت‌های جوانان این مرز و بوم در هشت سال جنگ تحمیلی اقدام کنند.
نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ برای آغاز انتشار نخستین روزنامه آذربایجان غربی نیز تبریک گفت و افزود: در صورتی که عوامل این روزنامه صداقت، انصاف و حقیقت‌جویی را سرلوحه امور کاری خود قرار دهند به طور قطع آینده بسیار درخشانی مقابل جامعه مطبوعات استان‌مان قرار می‌گیرد چرا که روش کار و شیوه فعالیت آنها یک نوع درس و آموزش برای سایر افراد محسوب می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول