اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

رسانه‌ها مسئول حفاظت از مرزهای فرهنگی انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی گفت: رسانه‌ها مسئول آگاه‌سازی جامعه، بیداری اسلامی و حراست و حفاظت از مرزهای فرهنگی انقلاب هستند.

رسانه‌ها مسئول حفاظت از مرزهای فرهنگی انقلاب هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ابوطالب شفقت در نشست با دست‌اندرکاران روزنامه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها جریان‌های فرهنگی در مسیر خدا و تعالی انسان را پیگیری کنند، اظهار داشت: دشمنان همواره حادثه آفریده و از طریق رسانه‌ها دروغ‌پردازی می‌کنند و به آن دروغ‌ها برای نیل به منافع نامشروع خود دامن می‌زنند و این مسئولیت رسانه‌های نظام را سنگین می‌کند.
وی توجه رسانه‌ها به منافع و رفاه مردم را مورد اشاره قرار داد و گفت: رسانه‌ها باید نیت و تلاش خود را خدایی کرده و فعالان این عرصه قطعاً بدانند که تلاش آن‌ها در نزد خداوند محفوظ خواهد ماند و اثرات کار رسانه نیز در جامعه ظهور پیدا خواهد کرد.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی نام‌گذاری هرسال با عنوان خاص توسط رهبر انقلاب را جریان فکری دانست که نباید در همان سال محدود بماند و رسانه‌ها باید همیشه و در همه حال جامعه را در جهت اصلاح الگوی مصرف، همت مضاعف و کار مضاعف، جهاد اقتصادی و .... هدایت کنند.
وی تصریح کرد: ما جریان بر حقیم و متصل به خدا هستیم و باید بر مواضع به حق خود اصرار ورزیم و منویات رهبر معظم انقلاب را، خدمت حداکثری مسئولان به مردم، توسعه عدالت و توسعه اقتصاد را نشر دهیم
شفقت بالا بودن ضریب هوشی را موجب نقدها و انتقاد های زیاد دانست و گفت: به رغم همه این انتقادها اشتراکات مهم و اصول پذیرفته شده‌ای مثل اصل ولایت و حفظ و حراست از نظام، استکبار ستیزی، حق طلبی و ... عمومی و همگانی است و همین رفتارها موجب بیداری اسلامی و الگو پذیری جهان اسلام از ملت ایران شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول