اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

تاثیرگذاری بین‌المللی جشنواره امام رضا توسعه یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: تاثیرگذاری بین‌المللی جشنواره نامه‌ای به امام رضا توسعه یابد.

تاثیرگذاری بین‌المللی جشنواره امام رضا توسعه یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی امیری ظهر امروز در نشست اجرایی ششمین جشنواره بین المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) اظهار داشت: برگزاری هر نوع جشنواره که دارای برنامه منسجمی است، قطعاً هدف‌گذاری‌هایی دارد.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزان برای آن اهداف تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: مطمئناً این جشنواره تاثیرگذار خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی دیربازده هستند، یادآور شد: نتایج کار فرهنگی به زودی بروز داده نمی‌شود و مشمول زمان است.
امیری با اشاره به اینکه اکنون هر وقت اراده کنیم با خانواده به سفر مشهد مقدس می‌رویم، افزود: نخستین انتخاب حتما مشهد است.
وی با بیان اینکه امام رضا در زندگی ما حضور جدی دارد، ادامه داد: هرچه نذر داریم برای امام رضا است و بعد توفیق پیدا می‌کنیم و برای ادای نذر به مشهد سفر می‌کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: به عنوان نخستین امامی که در دسترس ما ایرانیان است توفیق داریم هر از چند گاهی به زیارت ایشان برویم و این سفر معنوی در روحیه ما اثرگذار است.
امیری ابراز امیدواری کرد: بتوانیم شیعیان خوبی برای امام باشیم و این شایستگی را پیدا کنیم که همان طور که ایشان می‌خواهند در مسیر الهی گام برداریم.
این مسئول با اشاره به اینکه باید منویات و فرمایشات امام را دسته‌بندی کرد، ادامه داد: در مرحله فرهنگ سازی باید این منویات را نهادینه کرد و پس از گذشت زمان ارزیابی کنیم و ببینیم مدیران تا چه اندازه از فرمایشات امام پیروی کرده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در پایان یادآور شد: جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) کاری فرهنگی و مطمئناً تاثیرگذار است.
 
* رسانه‌ها بازوی توانمند اشاعه فرهنگ رضوی هستند
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران نیز بیان داشت: رسانه‌ها بازوی توانمندی در راستای تبلیغ و اشاعه فرهنگ رضوی و جشنواره‌های مرتبط خواهند بود.
قاسم عزیززاده گرجی گفت: بی شک ایرانیان با حضور گسترده در ایام مختلف سال در مشهد مقدس و برنامه‌ریزی‌های کلان استان خراسان رضوی به منظور پذیرایی از زائران آن امام همام، نشان از ارادتمندی و محبت ایرانیان نسبت به این آستان مقدس است.
گرجی یادآور شد: بی شک فرهنگ ایران اسلامی باید با فرهنگ مقدس ائمه در هم تنیده باشد تا بتواند از آسیب‌های فرهنگی مصون بماند.
وی ادامه داد: برگزاری این جشنواره قطعا منجر به آشنایی هرچه بیشتر مردم در سطح ملی و فراملی خواهد شد.
 گرجی اذعان داشت: تلاش برای پاسخ به این سوال اساسی که شیعیان ما در قبال ارادت خود به آستان مقدس امام رضا (ع) تاکنون چه فعالیتی انجام داده‌اند می‌تواند از طریق اصحاب رسانه تبلیغ شود تا موجب آشنایی بیش از پیش مردم با سیره علی ابن موسی الرضا (ع) را فراهم کند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول