اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور کمیته امداد در شرق کشور:

اشتغال از اهداف اصلی کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: مشاور کمیته امداد امام خمینی(ره) در شرق کشور گفت: از اهداف اصلی کمیته امداد اشتغال است.

اشتغال از اهداف اصلی کمیته امداد است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از دبیرخانه جشنواره امام رضا (ع) حسن قاسمی اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های ویژه‌ای که کمیته امداد امام خمینی (ره) دنبال می‌کند، بحث اشتغال و ترویج فرهنگ کارآفرینی در بین خانواده‌ها به‌ویژه خانواده‌های زیر پوشش این نهاد است که از نگاه ائمه اطهار دارای جایگاه خاصی است.
وی یکی از مخاطبان این جشنواره را فرهیختگان عنوان کرد و گفت: فرهیختگان با انجام کارهای تحقیقی بر روی بحث اشتغال و کارآفرینی،می‌توانند جامعه را با فواید آن آشنا کرده و فضا را بر پایه فرهنگ کار و فعالیت مبتنی بر سیره رضوی پرورش دهند.
مشاور کمیته امداد امام خمینی(ره) در شرق کشور در ادامه افزود: تلاش ما در کمیته امداد بر تحقق این مهم استوار است که بتوانیم کار و کارآفرینی را برای خانواده‌ها به درستی تبیین کنیم. به‌ویژه خانواده‌هایی که دارای نیروی کار جوان و مستعد هستند و آماده ورود به عرصه فعالیت‌های اقتصادی هستند.
قاسمی با بیان اینکه بسیاری از زوایای زندگی ائمه اطهار (ع) برای پیروان آنها پنهان باقی‌مانده است، گفت: سزاوار نیست در جامعه‌ای که تحت لوای پرچم جمهوری اسلامی زندگی می‌کنند، بی‌دانشی و کم‌اطلاعی نسبت به سیره ائمه اطهار (ع) به‌ ویژه در نسل جوان آن جامعه وجود داشته باشد.
انتهای پیام،/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول