اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی؛

400 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: 400 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد در خراسان رضوی هستند که از این تعداد،80 هزار نفر دانش‌آموزان نوجوان و 20 هزار نفر از نعمت والدین محروم هستند.

400 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر حاجی‌نقی عصر امروز در مراسم گلبانگ عاطفه‌ها در مدرسه راهنمایی بی‌بی سلطنت قفلی اظهار کرد: جامعه ایران به عنوان مردمی نوع‌دوست، صمیمی و همدل به عنوان امت نمونه در سراسر جهان مطرح است و از ظرفیت‌های خود برای پیشبرد اهداف اسلامی استفاده کرده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: کمیته امداد از ظرفیت‌های علمی، نوع‌دوستی و محبت با رسالت اجتماعی برای رفع معضلات اجتماعی استفاده و آنها را درخدمت به اهداف انقلاب اسلامی ساماندهی می‌کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) جشن عاطفه‌ها را فرصتی برای تشویق نیکوکاران عنوان کرد و گفت: خداوند به همه نیت‌های خیر، جزای شایسته می‌دهد.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: با دستان پرتوان شما در جشن عاطفه‌ها، در سراسر ایران دستانی به دعا بلند می‌شود.
محمدتقی فخریان افزود: در این سیل خروشان جمعیت یک میلیون و 107 هزار نفری دانش‌آموزان خراسان رضوی در این حرکت زیبا و خداپسندانه دل‌هایشان به هم گره می‌خورد، در نتیجه خداوند تبارک و تعالی این اقدام ارزشمند شما را قدرشناسی می‌کند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در سنوات گذشته آموزش و پرورش در جشن عاطفه‌‌ها درخشید و امسال نیز با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در نخستین فرصت مبالغ و هدایای جمع‌آوری شده را در دورترین نقاط استان برای دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌کند.
فخریان افزود: در عید بهار تعلیم و تربیت با همراهی اولیاء، شادی‌ها را در سراسر کشور تقسیم می‌کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به تاریخچه تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: این کمیته به فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت و مهرورزی را به جامعه اسلامی ایران هدیه کرد.
فخریان با یاد و خاطره مرحوم قفلی خیر مدرسه‌ساز گفت: ایشان از شخصیت‌های ممتازی بود که با پیشقدم شدن در امر خیر و احداث مجتمع‌های آموزشی برای دانش آموزان، منشاء خیر و برکت بوده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول