اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم حمایت و نبود امکانات؛

استعدادهای ورزشی در ریگان خاموش می‌شود

خبرگزاری فارس: ریگان با وجود استعدادهای خوب جوانان در زمینه‌های ورزش به دلیل حمایت نشدن و در اختیار قرار ندادن امکانات در حال فراموشی است.

استعدادهای ورزشی در ریگان خاموش می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، شهرستان ریگان در زمینه‌های ورزش از جمله قهرمانی پاورلیفتینگ ایران و آسیا، در رشته دو و میدانی، پرتاب دیسک و کشتی همیشه قهرمان استان بوده‌ است، اما این استعدادها به دلیل حمایت نشدن و در اختیار قرار ندادن امکانات در حال فراموشی هستند.
با توجه به وضعیت جغرافیایی شهرستان ریگان و قرار گرفتن در مرز سیستان و بلوچستان تهدیدی جدی برای جوانان در زمینه اعتیاد وجود دارد و با توجه به اینکه این شهرستان دارای استعدادهای خوبی در زمینه ورزش است، حمایت نشدن از سوی مسئولان این جوانان را از ادامه به امر ورزش ناامید ساخته است
محمدجواد قربانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ریگان در این زمینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ما در شهرستان ریگان 800 ورزشکار سازمان یافته داریم که هیچ‌گونه امکانات و فضای ورزشی در اختیار آنها نیست.
وی افزود: بیش از 70 زمین خاکی ورزشی در شهرستان ریگان وجود دارد که امنیت جانی ورزشکاران را تهدید می‌کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ریگان با بیان اینکه تنها فضای ورزشی شهرستان یک سوله 400 متر مربعی غیر استاندار است، تصریح کرد: اعتبارات ورزشی در شش ماهه نخست سال جاری به امر ورزش تاکنون اختصاص نیافته است.
 
* سرانه ورزشی ریگان به سانتی‌متر هم نمی‌رسد
فرماندار ریگان در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: سرانه فضای ورزشی در شهرستان ریگان به سانتی‌متر هم نمی‌رسد.
محمد برزنگ افزود: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان کرمان چند مصوبه در زمینه ورزش در شهرستان ریگان اختصاص یافت که تاکنون اجرایی نشده است.
وی خاطرنشان کرد: زمین چمن و یک سالن ورزشی از جمله این مصوبات در شهرستان است که اجرایی نشده‌اند.

* نبود امکانات فوتبال ریگان را به حاشیه رانده
حسین چرخ‌انداز رئیس هئیت فوتبال شهرستان ریگان گفت: در سال گذشته 70 تیم فوتبال در شهرستان داشتیم که سال جاری به 20 تیم کاهش یافته است و تیم‌های فوتسال نیز از 35 تیم به 22 تیم کاهش یافته است.
وی افزود: با توجه به معرفی تیم فوتبال شهرستان در لیگ برتر استان کرمان، ورزشکاران به دلیل نداشتن زمین مناسب فاصله 100کیلومتری را طی می‌کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول