اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری و مالی واحد رشت خبر داد:

پرداخت 700 فقره وام دانشجویی در دانشگاه آزاد رشت

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از پرداخت بالغ بر 700 فقره وام دانشجویی در شش ماهه نخست امسال در این واحد دانشگاهی خبر داد.

پرداخت 700 فقره وام دانشجویی در دانشگاه آزاد رشت
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا وطن‌پرست عصر امروز در نشست توجیهی دانشجویان جدیدالورود مهر 90 با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به دریافت شهریه از دانشجویان برای آنها امتیازات مالی بسیاری نیز می‌شود، اظهار داشت: پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه تحصیلی، اجاره مسکن برای افراد غیر بومی، ازدواج و اعطای وام ضروری به دانشجویان از طرف دانشگاه از جمله امتیازات مالی است که دانشگاه برای دانشجویان در نظر می‌گیرد.
وی با بیان اینکه با فراهم کردن چنین شرایطی برای دانشجویان از طرف دانشگاه دیگر هیچ دانشجویی به دلیل نداشتن استطاعت مالی از تحصیل باز نمی‌ماند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سال 89 نزدیک به دوهزار فقره وام دانشجویی پرداخت کرده است.
وطن‌پرست از پرداخت بالغ بر 700 فقره وام دانشجویی تنها در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: دانشگاه برای دانشجویان ممتاز و رتبه نخست در هر سال ورودی 10 درصد مبلغ ترم آتی تخفیف درنظر می‌گیرد.
وی با بیان اینکه تخفیف دانشجویی برای نفرات دوم تا پنجم 5 درصد مبلغ ترم آتی است، خاطرنشان کرد: دانشجویان عرصه ورزش نیز به تناسب مدال‌آوری برای دانشگاه نیز از تخفیف ویژه برخوردارند.
معاون اداری و مالی واحد رشت به وجود دو یا چند دانشجو در هر یک از خانواده‌ها اشاره کرد و اذعان داشت: برای خانواده‌هایی که بیش از یک دانشجو حتی در واحدهای دیگر دارند نیز دانشگاه تخفیف شهریه در نظر گرفته است ولی در صورتی که دانشجو مشروط نباشد.
وی افزود: دانشجویان قاری و حافظ قرآن نیز از تخفیف برخوردارند، ادامه داد: دانشجویان دارای عناوین علمی، اختراع و اکتشاف نیز با ارائه مدرک معتبر از تخفیف برخوردارند.
وطن‌پرست با بیان اینکه تاکیدهای مکرر دانشگاه برای پرداخت شهریه تنها برای پیشبرد اهداف عمرانی دانشگاه و رفاه حال دانشجویان است، تصریح کرد: دانشجویان می‌توانند هنگام ثبت نام شهریه ثابت را پرداخت کرده و بقیه شهریه متغیر را تا وقت امتحانات پرداخت کنند.
وی واحد رشت را از نظر انضباط مالی جزو مقام‌های نخست تا سوم دانشگاهی در سطح کشور خواند و گفت: در سال 89 واحد رشت مرتبه دوم انضباط مالی را بین دانشگاه‌های سطح کشور کسب کرد.
معاون اداری و مالی واحد رشت با بیان اینکه واحد رشت بین دانشگاه‌های گیلان و مازندران در سال گذشته رتبه نخست را کسب کرده است، اظهار داشت: این امر نشانه تلاش مضاعف کارکنان در بخش معاونت مالی است.
معاون عمران واحد رشت نیز در این مراسم از 50 درصد پیشرفت فیزیکی مسجد و در حال احداث دانشکده کشاورزی واحد رشت خبر داد و گفت: بزرگ‌ترین سوله ورزشی دانشگاهی گیلان نیز در این مکان تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.
ساویز طیاح، به افتتاح دو ساختمان در حال ساخت واقع در مجتمع آموزشی امام خمینی (ره) در سال جاری اشاره کرد و افزود: حوزه عمرانی دانشگاه عمده‌ترین مصرف کننده شهریه‌های دانشجویی در بخش توسعه و عمران فضای دانشگاه است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول