اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح البرز:

خدمت به بازنشستگان نیروهای مسلح افتخار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره تأمین اجتماعی و اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان البرز گفت: خدمت به بازنشستگان نیروهای مسلح افتخار است.

خدمت به بازنشستگان نیروهای مسلح افتخار است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سرهنگ قاسم صانعی اظهار داشت:
سیاست ما خدمت‌سانی  بی‌نت همراه با تکریم و احترام به این قشر محترم جامعه است.
وی تاکید کرد: نقشه راه ما اوامر مقام معظم رهبری در این خصوص است که فرمودند، حفظ کرامت و عزت و تأمین بازنشستگان و مستمری بگیران و بهره‌گیری از نظرات و تجارب مفید آنها را سرلوحه عمل همه دستگاه‌های ذیربط از جمله نیروهای مسلح قرار دهید.
این مسئول ادامه داد: در همین راستا به فضل الهی و تلاش شبانه روزی کارکنان و انجام کار تخصصی موفق شدیم اولین اداره کلی در سطح کشور باشیم که پرونده‌ها و اسناد مکتوب مربوط به اکثر بازنشستگان و مستمری بگیران نیروهای مسلح در استان البرز را با موفقیت و حداقل هزینه و در کمترین زمان مکانیزاسیون کنیم.
صانعی خاطرنشان کرد: در سالی که از طرف مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نام گرفته تلاش داشتیم تا با این پشتوانه، خدمت‌رسانی عدالت محور و سریع را به انجام برسانیم.
مدیرکل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان البرز در ادامه افزود: با اجرای طرح اتوماسیون اداری، دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در کمترین زمان ممکن و با دقت بالایی صورت می‌گیرد و همین امر خدمت  و ارتباط ما را با خانواده بزرگ نیروهای مسلح استان البرز را آسان می‌سازد.
صانعی در پایان گفت: ما به عنوان سربازان ولایت مفتخریم که در ایام هفته دفاع مقدس امسال خدمت‌گذار و میزبان اقشار مختلفی از خانواده بزرگ بازنشستگان و پیشکسوتان نیروهای مسلح استان البرز بودیم.
اداره کل تأمین اجتماعی  و اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان البرز با 22هزار نفر اعضاء تحت پوشش، چهارمین استان کشور از نظر جمعیت افراد تحت پوشش است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول