اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

برای حل مشکلات بیماران هموفیلی چاره‌اندیشی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان با بیان اینکه مدیریت استان از مشکلات بیماران هموفیلی استان آگاهی دارد، گفت: به زودی برای حل مشکلات بیماران هموفیلی چاره اندیشی می‌کنیم.

برای حل مشکلات بیماران هموفیلی چاره‌اندیشی می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی امروز در بازدید از دو واحد تولیدی شهرک صنعتی مبارکه که بیماران هموفیلی در آن مشغول فعالیت هستند با بیان اینکه مدیریت استان از مشکلات بیماران هموفیلی استان آگاهی دارد، اظهار داشت: به زودی در جلسه‌ای با حضور خیران استان مشکلات این بیماران مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه هزینه درمان بیماران هموفیلی بسیار گزاف است، افزود:  مدیریت استان برای حل مشکلات این بیماران چاره اندیشی می‌کند.
به گزارش فارس، در ادامه صبری نقاشیان مدیر عامل تعاونی چندمنظوره نوید نور مبارکه نیز با بیان اینکه بیماران هموفیلی نمی‌توانند در مراکز دولتی و خصوصی استخدام شوند، گفت: در حال حاضر برای اشتغال این افراد هیچ تدبیری نشده و آنها حمایتی نمی‌شوند.
وی در ارتباط با تعاونی چند منظوره خود بیان داشت: در این دو واحد صنعتی تعمیر، بازسازی و مرمت کنتورهای گاز و تولید فرآورده‌های نفتی انجام و یک هزار تن وازلین و 500 تن پارافین در ماه در این واحد صنعتی تولید می‌شود.‌
نقاشیان با بیان اینکه محصولات فرآوری نفتی این واحد تولیدی به کشورهای افغانستان، پاکستان و چین صادر می‌شود، ادامه داد: از استاندار اصفهان تقاضا دارم تا زمینه‌ای را برای فروش ضایعات شرکت فولادمبارکه، ذوب آهن و پالایشگاه اصفهان برای این واحد صنعتی فراهم آورد.
وی یادآور شد: در این دو واحد صنعتی 150 نفر از بیماران هموفیلی مشغول به فعالیت هستند که باید برای اشتغال ،مسکن و بازنشستگی با 15 سال سابقه این بیماران چاره‌ای اندیشیده شود.
به گزارش فارس، بیماری هموفیلی یک اختلال ژنتیکی است که از لخته شدن خون جلوگیری می‌کند و به همین دلیل خون‌ریزی در افرادی که به این بیماری مبتلا هستند، دیرتر از سایرین بند می‌آید.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول