اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برپایی بیمارستان صحرایی در اردل صورت گرفت؛

ارائه یک میلیارد ریال خدمات پزشکی رایگان به بیماران

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه چهارمحال و بختیاری از ارائه بیش از یک میلیارد ریال خدمات پزشکی رایگان به محرومان توسط بسیج جامعه پزشکی این استان خبر داد.

ارائه یک میلیارد ریال خدمات پزشکی رایگان به بیماران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن اسحاقی بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: سازمان بسیج جامعه پزشکی این استان در طول پنج روز خدمت رایگان به محرومین در بیمارستان صحرایی شهید نوروزعلی آذریان اردل 3 هزار و 850نفر روز به نیازمندان خدمت‌رسانی کرد.
وی افزود: در این بیمارستان صحرایی تعداد پنج تیم دندانپزشکی، چهار تیم تخصصی، چهار تیم عمومی، دو تیم فوق تخصصی، چهار تیم فرهنگی و چهار تیم آموزشی در قالب چهار درمانگاه تخصصی و یک درمانگاه عمومی فعالیت داشتند.
اسحاقی ادامه داد: ارائه خدمت به نیازمندان عشایر قرآب اردل در درمانگاه تخصصی جراحی عمومی، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی داخلی و عفونی، اطفال، زنان و مامایی و همچنین تیم‌های تخصصی اتاق عمل، ریکاوری، اورژانس، بستری و مامایی صورت گرفت.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت:‌ در این بیمارستان صحرایی، خدمات تخصصی و فوق تخصصی در قالب ویزیت، تجویز دارو، اعمال جراحی سرپایی، خدمات مامایی، بستری موقت و پذیرش بیماران ارجاعی از خانه بهداشت‌های اقماری و ارجاع بیماران نیازمند خدمات تخصصی پیشرفته به بیمارستان معین بیمارستان امام رضا(ع) ‌اردل به صورت رایگان انجام شد.
وی تعداد نفر روز کادر بیمارستان صحرایی شهید نوروزعلی آذریان را در دو نوبت کاری 3 هزار و 850 نفر روز عنوان کرد و افزود: در مدت پنج روز فعالیت بیمارستان صحرایی در بخش دیناران اردل، تعداد 7 هزار و 325 نفر ویزیت و مبلغ یک میلیارد و 50 میلیون و 785 هزار ریال هزینه شده است. 
وی در ادامه از اعزام یک تیم درمانی به‌منظور ویزیت بیماران در شهرستان اردل خبر داد و گفت: با اعزام این تیم بیش از 30 نفر از بیماران نیازمند در بیمارستان امام رضا(ع) شهر اردل مورد عمل جراحی قرار گرفتند.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه چهارمحال و بختیاری محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در مناطق کمتر برخوردار را از مهم‌ترین اهداف اعزام این تیم درمانی عنوان کرد و گفت: این تیم پزشکی به سرپرستی دکتر مهرداد کریمی از اعضای بسیج جامعه پزشکی، بیش از30 عمل جراحی را انجام داد.
بیمارستان صحرایی شهید نوروزعلی آذریان به منظور ارائه خدمات درمانی تخصصی و همچنین ارتقا شاخص‌های سلامت در مناطق محروم استان، از تاریخ 21 شهریور ماه تا 25 شهریور 1390 در قرآب شهرستان اردل برپا شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول