اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از یک روز برگزاری مشخص شد؛

اسقبال بی‌نظیر مخاطبان از جشنواره تئاتر "ضامن آهو"

خبرگزاری فارس: عروسک‌گردان حاضر در جشنواره تئاتر ضامن آهو گفت:‌ سطح جشواره‌ها هر سال بالا می‌رود و این اقبال مخاطب را بیشتر میکند.

اسقبال بی‌نظیر مخاطبان از جشنواره تئاتر "ضامن آهو"
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی‌ وطن‌خواه شنبه شب در حاشیه اجرای نمایش "پاره‌های ماه" با اشاره به محتوای و موضوع این نمایش اظهار داشت: نمایش‌هایی که در جشنواره امسال حاضر هستند، کارهایی بسیار قوی و با کیفیت است و رقابت سختی میان گروه‌های نمایشی برای به دست آوردن رتبه‌های نخست جشنواره وجود دارد.
وی همچنین اذعان کرد: از دیدن مخاطبان فراوان حاضر در سالن تعجب کردم و به نظر می‌رسد این جشنواره بسیار پرمخاطب و با کیفیت شده است.
این فعال هنری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مخاطب نمایش‌های جشنواره رضوی و اثر "پاره‌های ماه" کودکان هستند، در مورد این نمایش گفت: داستان این نمایش برگرفته از ادبیات کودک و داستان‌های حَسَنی است که در آن "حَسَن" شخصیتی است که باید برای ازدواج با گل‌بهار نذری را ادا کند.
وطن‌خواه ادامه داد: من در این کار عروسک گردانی کدخدا یعنی پدر گل‌بهار و همچنین پدر حسن را بر عهده داشتم.
این عروسک گردان با بیان اینکه برگزاری جشنواره ضامن آهو در سطح مناسب و خوبی قرار دارد، افزود: برگزاری این جشنواره‌ها کمک بسیاری به پیشرفت تئاتر کودک و تئاتر عروسکی در کشورمان می‌کند.
وطن‌خواه متولد سال 1365 و فارغ التحصیل رشته بازیگری است، وی تاکنون در نمایش‌هایی همچون هملت، چوب به دست‌های بیل، سلمان فارسی، آهنگ‌های شکلاتی و شاه‌کشی به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده و در نمایش "پاره‌های ماه" برای نخستین بار به عنوان عروسک گردان ایفای حاضر است.
پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو از 9مهر در بندرعباس آغاز شده و تا تاریخ 12 مهر ماه ادامه می‌یابد.
12 اثر در بخش اصلی و یک اثر در بخش جنبی در این جشنواره به روی صحنه می‌روند.
این آثار از بین 62 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره توسط کمیته داوری برای نمایش در بخش پایانی انتخاب شده است.
بندرعباس سال‌های گذشته نیز میزبان این جشنواره بوده است.
انتهای پیام؛/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول