اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم علیآبادکتول در مجلس خبر داد؛

تجلی فرهنگ اقوام ایران زمین در جشنواره گلستان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای توسعه استان گلستان، از تجلی فرهنگ اقوام ایران زمین حمایت می‌شود.

تجلی فرهنگ اقوام ایران زمین در جشنواره گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، اسدالله قره‌خانی در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین در گلستان، اظهار داشت: خداوند ن‍‍‍ژادها و قوم‌های مختلف را برای معرفی و شناخت هرچه بیشتر انسان‌ها آفریده و تجلی فرهنگ‌ها در قالب هنر و آثار دستی، موسیقی و آداب و رسوم و رفتار نمایان می‌شود.
وی برپایی چنین جشنواره‌هایی را در معرفی فرهنگ قوم‌ها موثر دانست و افزود: لازم است چنین برنامه‌هایی در کنار برنامه‌های معنوی و ارزشی و در راستای احیای ارزش‌های گذشتگان برنامه‌ریزی و اجرا شود چرا که در قالب این گونه مراسم، مواریث فرهنگی به نسل‌های آینده منتقل خواهد شد.
قره‌خانی خاطرنشان کرد: امروزه توریسم قومی یا گردشگری اقوام بسیار مورد توجه کشورهای مختلف قرار گرفته حیف است که از آن غلفت کنیم به ویژه آن که مناطقی از کشور از جمله استان گلستان که از پتانسیل‌ها و توانمندی‌های فرهنگی و قومی چشمگیری برخوردار است.
نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی هرحرکتی را که در راه معرفی، اعتلا و توسعه استان گلستان برداشته شود، مورد حمایت نمایندگان اعلام کرد و افزود: برپایی چنین جشنواره‌هایی قابل تقدیر است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول